LICHIDARE STOC CARTI TIPARITE

PROMOSTOC

LICHIDARE STOC CARTI TIPARITE

TOTAL = 70 RON

 (CLICK AICI)

4 gânduri despre „LICHIDARE STOC CARTI TIPARITE

  1. Buna dimineata,as vrea sa va spun ca nici pana azi nu stiu macar ceva de cartea pe care am comandat-o,acum vad ca ati facut reducere la ea si daca tot nu a ajuns cea comandata as vrea sa mi-o trimiteti pe asta redusa ca pret,ar fi bine, fiindca pentru mine orice banut conteaza,la cate cheltuieli am …multumesc anticipat..!

      • Multumesc,pentru mine conteaza orice banut,ca titlu informativ eu am o pensie de 662 lei…,cam cand primesc cartea?

      • Domnule Nicolae,

        Nu trebuie sa-mi spuneti mie veniturile etc.
        Eu stiu ca in Romanai lumea nu are bani.Totusi, cand vine vorba de viata celui drag, daca stai sa te uiti la cateva zeci de lei nu ai cum sa faci treaba( si nu am refer la dvs in special ci la mentalitatea tipica romaneasca:da un exemplu oarecare: dai pe un deodorant sau o solutie de igenizat, care mai mult rau face, cat dai pe carte..).

        Mai mult, dvs, mi-ati vorbit despre tratamente care va costa undeva in jur de 2.000, din ce tin minte ori eu v-am spus de lucruri mult mai accesibile.

        In fine, vorbim dupa ce cititi cartea.Sunt curios despre parerea dvs si mai ales cum evolueaza situatia sotiei.

        Numai bine va doresc!

        P.S.:am trimis cartea astazi- ar trebui sa o fi primit deja .Va suna curierul cand ajunge.

Exprimati-va pararea!

