Un an de tratamente ANTIcancer

 

1st-Birthday-100

13 gânduri despre „Un an de tratamente ANTIcancer

  1. Va multumesc din suflet pentru toate informatiile trimise.Acum un an si jumatate mi-am pierdut fratele mai mic,in urma chimioterapiei ,facuta timp de doi ani fara intrerupere.Cind sotul meu a fost diagnosticat cu cancer de colon,desi a facut chimioterapie timp de sase luni,cancerul sa inprastiat la plamini,am hotarit sa incepem un tratament naturist,este terapia Gerson , de cinci luni sintem in aceasta terapie iar tumorile nu au mai crescut.Toate informatiile primite de la dumneavoastra ne-au fost de mare ajutor. Cu multa stima Viorica Trimis de pe iPhone-ul meu

    Pe Jan 16, 2014, la 12:41 PM, „TRATAMENTE CANCER EFICIENTE, NON – toxice” a scris:

    > >

  2. Pingback: Noutati 2014 | CE-I CU NOI? – un blog educativ despre comportamentul uman

  3. Felicitări pentru toată această muncă de documentare/sintetizare/prezentare a informației de calitate în lupta contra cancerului! Consider că acesta este cel mai bun site din România (cel putin) pentru lupta anti cancer si mi se pare incredibil ca într-un singur an de zile ai atâta succes (asa multi vizitatori și aparitie asa sus pe Google) Felicitari! Si toata lumea ar trebuie sa te sustina, pentru ca informatia de aici este valabila pentru TOTI pacientii de cancer de pe GLOB, nu doar din Romania.
    Incearcă să treci peste șicanele persoanelor rău voitoare care critică/vorbesc/jignesc/comentează/judecă aiurea. Just…delete comentariul/mailul și IGNORE! Nu-ti pierde timpul cu ei! Evita persoanele care cauta nod in papură, sunt gica contra, comenteaza aiurea fara sa gandeasca/citească etc. E pierdere de timp. Mulți sunt pur si simplu irecuperabili și/sau înțeleg prea puțin cum funcționează lumea în care trăim (inclusiv industria cancerului). Eu unul nu am gasit NIMIC rau în toata existența acestui site și sunt un om care are pretentii destul de ridicate. Rar mi se intampla sa dau peste ceva atat de bine, corect si moral facut….deci încă o data felicitari!

    Deja esti trecut, cu acest site, la mine pe blog in mai multe locuri și daca ai nevoie pe viitor si de altfel de sustinere, daca pot, te ajut! Succes în continuare și sper să gasesti specialiști pentru colaborare care să nu fie doar ”specialiști” în domeniul lor, ci si OAMENI, români adevărați cu bun simț și bună credință. SPOR!

    Emilian. Ce-i cu noi? http://www.ceicunoi.wordpress.com

    • Multumesc Emilian.
      Nu e nimic incredibil sau extraordinar. E doar vointa unui simplu om de a face ceva).de fapt e mai putin de un an (site-ul l-am lansat la sfarsit de aprilie 2013- e un an de cand am luat spatiul pe wordpress)
      E bine sa avem tinte si astetptari riicate daca vrem sa ajungem undeva. Sa fiu sincer, am ramas oarecum surprins cand google mi-a cerut clarsa renunt la bza de studii data doresc sa folosesc serviciul lor ADwrds, dar , cu perseverenta se poate trece peste..Nu mai comentezacest aspect.Tu il intelegi.
      Legat de altii cu parerirle lor, asa este.Problema este ca pina si aceea merita o sansa, insa nu poti face bine cu forta

      Tinem legatura si succes si tie!.

  4. va multumesc pentru acest site. Cred ca e cel mai complet site in limba romana despre cancer destinat pacientilor. Am cumparat primul volum de tratamente anticancer, si a fost inceputul de care am avut nevoie pentru a oferi mamei o idee despre ce alternative are de la aflarea diagnosticului. Faptul ca a fost in limba romana a fost esential pentru ea. Mama e bine, multumim lui Dumnezeu. Felicitari pentru ceea ce faceti! La Multi Ani!

  5. Iti multumesc ca existi:-):-):-)nu iti pierde speranta !!!!am incredere ca ai fost, esti si vei fi , in inimile multor oameni:-):-):-)

    • v-am raspuns deja-Atetnei la ce inseamna PROTOCOL si ce implica un BUN PROTOCOL ANTIcancer(cititi CAUZELE CANCERULUI – sper sa intelegeti (pentru binele dvs, nu pt al meu)cum stau lucrurile in realitate si de ce NU va exista niciodata suplimentul minune anticancer),si ATENTIE la DCA. Sper ca v-am putut fi de ajutor

Exprimati-va pararea!

