1 martie

Un gand bun de 1 martieImage

Si o dedicatie muzicala:

Numai bine!

P.S.: Va tin la curent cum a decurs intalnirea cu Dl Dr Jimenez(intr-ucat si-a aratat interesul mai multa lume decat ma asteptatm, am sa incerc sa vorbesc cu domnul doctor daca este de acord sa revina sa organizam o conferinta, anuntata din timp, la care sa participe TOTI cei interesati (inclusiv cei ce nu stiu engleza, pentru care voi incerca sa fiu traducator). Insa momentan nu pot promite nimic pentru ca nu depinde numai de mine(am mai promis eu ceva de grup de suport psihologic si cei ce si-au arat interesul initial s-au retras… eu fac tot ce tine de mine si nu-mi place da fac prmisiuni fara acoperire).

9 thoughts on “1 martie

  1. Citesc destule pagini cu articole pe diverse teme, cele mai multe fiind desigur cele ce vizeaza sanatatea si un mod cat mai sanatos de viata. Deobicei nu aduc comentarii,dar in cazul acesta, nu pot ramane indiferenta. Este cu totul interesant, se vede clar enormul tau efort in munca de a gasi informatii atat de pretioase pentru noi cei multi, oamenii de langa tine. Tot respectul si toata admiratia!
    Multumesc pt martisor, am si uitat de ziua martisorului; aici nu este aceasta frumoasa traditie si n-am mai fost in tara in aceasta perioada a anului de foarte mult timp.

  2. MULTUMESC PENTRU MARTISOR. ESTI SINGURUL BARBAT CARE MI-A TRIMIS MARTISOR, IN REST, DOAR FEMEILE. CA DE OBICEI. MULTE MULTUMIRI SI PENTRU ARTICOLELE INTERESANTE SI UTILE PE CARE, DIN PACATE, LE-AM DESCOPERIT PREA TARZIU. DUMNEZEU SA-TI AJUTE!

    • multuemsc doamna,La fel si dvs.

      In paranteza va spun ca observ o „oarecare” nemultumire legata de viata (pe care o inteleg perfect!) insa trebuie sa ne gasim motive in cei din jur care sa ne faca sa vrem sa mergem mai departe. Numai bine si sa speram la mult mai bine!

Exprimati-va pararea!

