carti tratare cancer alternativa GRATUITE

Buna ziua.

 

Fara un motiv anume, astazi va ofer/reamintesc celor dintre dvscare citesc blogul, despre niste carti tratare cancer alternativa GRATUITE.Sunt in engleza, dar folositi https://translate.google.ro/ (introduceti adresele /linkurile de mai jos in https://translate.google.ro/):

 

Cartea Dr. William D. Kelley – :one answer to cancer”  : http://www.drkelley .com/CANLIVER55.html

Acesta este unul dintre planurile de tratament cancer alternativ cele mai de succes vreodată , cu o rată de vindecare de 93% pe 33000 de pacienti , dintre care majoritatea au fost declarati terminali înainte de a se  duce la clinica Dr Kelley .Dr Kelley din pacate a decedat, dar fiul sau alturi de 2 oameni extraordinari ii continua munca si , pintre altele, ma tin si pe mine la curent (de exemplu : monitorizarea progresului tratamente cancer, inst metabolic Kelley SUA,  cancer ,metastaze, celuele stem,etc)

 

2.Cartea Dr.  Philip E. Binzel  : http://www.whale.to/m/binzel.html

Dr. Binzel a fost folosind o substanta naturala ( un ” tratament alternativ de cancer ” ) , numit ” laetrile ” în clinica sa . În mod normal Laetrile este extras din semințe de caise . El a folosit o versiune lichida laetrile pe pacienții săi și a avut  o rata aproximativa de vindecare de 80 % .
Notă : Laetrile este sinergica atat cu protocoalele cancer axate pe cesiu și sau pe dieta Dr Budwig ( cu dieta Budwig , se ia de la sourse naturale, cum ar fi semințele si samburi a diverse fructe  : caise , piersici și nectarine , prune , struguri , mere , pere , etc , dacă optați pentru suplimentul ( de exemplu : laetrile lichid ), asigurați-vă că permiteți cel puțin 2 ore interval între amestecul Budwig și orice supliment , care nu este aliment natural )

 

. 3 cartea Johanna Brandt : http://www.arnoldehret.org/healthclub/GrapeCurebyJohannaBrandt.html

Johanna Brandt a atins  o incredibial rata de vindecare de 100% în 1920 , folosind struguri inchsii la culoare  – aceasta înseamnă că ea a vindecat fiecare caz de cancer de ea tratat . Mulți dintre ei au fost colorectali și mulți terminal.NU ar fi recomandabil să urmeze dieta originală, fără a lua in considerare ceea ce sa schimbat între timp ( au aparut  chimio / radiație / care inrautatesc situatia cancer ) . Eu nu recomand  ORICE regim restrictiv sau axat execeis pe sucuri pentru o lungă perioadă de timp , indiferent cat de puternic  va simtiti, din cauza lipsei de nutrienti pe care o  induce în corp . Pentru pacientii cu cancer avansat , acest lucru poate fi fatal ( vezi de exemplu, casexie ) .

 4 cartea Dr Matthias Rath MD .cine este Dr Rath? -click aici

http://www4.dr-rath-foundation.org/pdf-files/cancer_book.pdf

 

5.O carte execelent argumentata stiintific si premiata international in acest sens:, autor doctor Giuseppe Nacci: http://www.erbeofficinali.org/dati/nacci/studi/Thousand%20Plants%20against%20Cancer%20without%20Chemo-2010(1).pdf

Cartea poate fi descărcat gratuit în limba engleză de la : http://www.mednat.org/cancro/nacci_english.pdf http://www.erbeofficinali.org/dati/nacci/studi/Thousand_Plants_against.pdf

Începând cu luna mai 2008, acest carte în limba engleză a fost , de asemenea, disponibila pe site-ul web al Federației de Sănătate Statele Unite ale Americii – National ‖ ( http://www.thenhf.com/about_us.html )

6. O carte foarte buna despre detoxifiere,  cartea Dr Schulze, de asemenea despre Detox si curatare organe interne -click aici

 

PUTETI DA UN  UN SHARE(si chiar recoamnd sa spuneti si altora) PRINTR-UN SIMPLU CLICK PE BUTOANELE DE SUB ACEASTA PAGINA. Daca cititi de pe mail , accesati linukul pe site : https://tratamenteanticancer.wordpress.com/2014/05/13/ carti-tratare-cancer-alternativa-gratuite

Revin cu alte articole(utile sper eu)!

7 thoughts on “carti tratare cancer alternativa GRATUITE

  1. Sunt ferm convinsa ca numai Dumnezeu i-a spus Monicai Del Villar sa imi trimita articolul dumneavoastra si eu sa fiu uluita de ceea ce citesc….. Nimeni de la noi nu stia de existenta acestor tratamente, iar eu bausem sucurile Breuss, fara sa pot sta fara mancare, asa cum se recomanda, pentru ca iau si foarte multe medicamente, pentru ca am luat 5 ani prednison si cure de citostatice cativa ani din cei 5, etc. Nu pot decat sa-i multumesc Cerului ca existati, domnule Doctor cu suflet de aur, asa ramaneti pentru mine! Sunteti un om absolut extraordinar, plin de bunatate si intelegere, sunteti daruit de Dumnezeu cu aceste daruri minunate, rar de gasit!

    Va apreciez bunatatea, eu care am cunoscut numai rautatea…. Sa va dea Dumnezeu toate celelalte daruri si pe pamant, sa aveti o viata linistita si plina de Soare, sa va bucurati ce ceea ce faceti si sa fiti sanatos, cum numai oameni ca dumneavoastra merita!

    Da, sunteti o mare valoare pentru noi, bolnavii, si o mare mandrie pentru cei din familia dumneavoastra. Sa fiti convins: mama dumneavoastra exista inca, este alaturi de dumneavoastra, va ocroteste si va indeamna sa faceti bine tuturor, ca numai asa veti fi fericit! Eu stiu de copil ca intotdeauna, cei dragi, chiar daca nu mai sunt aici cu noi, sa-i vedem, ei sunt acolo sus si sunt si undeva langa noi si stiu tot ce ni se intampla si tot ce facem! Am visat ca Tatal meu era suparat pentru cele intamplate cu sora mea de acasa….. Vedeti? Stiu, subconstientl ne poarta pe taramuri necunoscute, cunoastem oameni si suflete, dar intotdeauna ne revedem cu cei dragi. Am toata convingerea. Facem parte, fie inainte de a disparea fizic, fie dupa aceea, dintr-o adevarata plasa, in care suntem uniti prin fire nevazute si nimic din ceea ce facem nu este necunoscut celor care fizic nu mai sunt. Asa spunea Joung.

    Succes! Totul este asa cum ati fi dorit! V

  2. Buna ziua ,veneti dv Dl Doctor acest mesajmi/– la ti primis in mai eu pastrez tot recitindule cu adinca curiozitate toate ..trecind si eu prin povestea mea ( cancer sin sting stagiu 3)..cu chemio ,raze tigari )..pentru ca cazusem intro o depresie rea …am inceput sa fac tot naturis gindul meu si acum dupa 4 ani este pozitiv ( nu cred ca eu am avut cancer doar durerile de la operatie ma sperie ..deaceia tin sa va multumesc pentru toate indrumarile bune si va rog sa nu mi uitati adresa astspt. cu placere sa le citesc ..o zi minunata si plina de bucurii din partea mea và doresc .

    • ma bucursaaud ca sunteit bine dupa chimio si radio- sunt putin care raspund duap chimio si radio,.stiu cazuri de san stadiul UNU „tratate” cu chmio (xeloda 3 ani si apoi ceva mai puternic inca 3) si rezultatul de acum:etapa 4 cu metastze pulmonare, cerebrale si la coloana.

Exprimati-va pararea!

