3 carti cancer( tratamente si clinici alternative) gratuite

3 carti cancer( tratamente si clinici alternative)  gratuite

Buna ziua!

Astazi,pe langa cele de pina acum, va mai fac disponibile 3 carti „gratuite” (vorba vine gratuite pentru ca nu prea sunt gratuite…) legate tratamente alternative cancer, nutritie, detoxifiere , si clinici altenative SUA(pentru bolnavii de cancer din zona Americii de nord (SUA, CANADA).

02Food_Matters_Detox_and_Rejuvenation_Guide 03

Cancer-Breakthrough-USA 01

CANCER-IS-CURABLE

Sa fiti iubiti !

si spuneti si altora printr-un simplu click pe butoanele de share de sub aceasta pagina …

15 thoughts on “3 carti cancer( tratamente si clinici alternative) gratuite

  1. Multumesc mult Chris !
    Esti un baiat grozav!
    Dumnezeu iti va innapoia inzecit ajutorul ce il dai atataor oameni!
    Numai bine iti doresc !

    • multumesc, sa fie bine pentru toti si sa ne vedem toti de patratica noastra sa nu trebuiasca sa repare altii ce strica unii si va fi bine pentru toti.

  2. Imi permiteti sa redirectionez mailul unei prietene minunate, cu cancer? Am crezut ca a murit saraca… dar traieste!… Doamne, nu ne lasa! Mii de multumiri pt tot. Sunt inca in curs de aranjare a apartamentului, din ianuarie lupt singura pt asta, imi este greu ca eu am bani putini, paralel mi-am ajutat si copilasii sa aiba ce le trebuie de la mine daca mor…. Am cam incheiat cu ei, dar mai am cate o mica surpriza pt cei mici si pt parintii lor (nu pot depasi obiceiul ca atunci cand imi cumpar mie pt gospodarie ceva sa nu le iau si lor, sau din economie le cumpar numai lor…. ca asa sunt eu „croita” de Dumnezeu si nu ma pot schimba…

    Adica, pot redirectiona mailul cu cartile? Eu le doresc si le platesc (puneti va rog acolo un pret) si doresc sa stie si prietena mea, MIhaela Giulei. (e din Suceava). Cu stima, multimiri cu milioanele, Victoria

    • da, dati cartile oricui are nevoie.daca le-am pus gratuit si pe acestea sa fie asa .si asa ma injura cei cauta numai si numai pomana (si atunci nu e buna ca e gratis) destul ca „fac profit de pe urma celor bolnavi”
      Am dat peste 10 carti scrise de doctori renumiti international in tratare cancerului GRATUIT(a se vedea pe pagina cumpara cartea), mii de pagini scrise si/sau traduse de mine gratuit si acum aud plangeri ca e prea multa informatie :)) asa e omul-mereu cauta o scuza in loc sa puna mana sa faca ceva pt viata lui.

  3. Pingback: Noutati 2014 | CE-I CU NOI? – un blog educativ despre comportamentul uman

  4. Salut. Sa inteleg ca ai revenit din concediu? Am dat share la cele 3 carti ale tale „gratuite” pe contul meu de facebook plin de doctori. E prima data. Astept sa vad reactii. Oare imi raspunzi la ultimul meu mail Re:pret?? Multumesc.

    >________________________________ > From: „TRATAMENTE CANCER EFICIENTE, NON – toxice” >To: vanaelenaioana@yahoo.com >Sent: Wednesday, August 20, 2014 10:32 AM >Subject: [Articol nou] 3 carti gratuite > > > > WordPress.com >cristigologan posted: „Buna ziua! Astazi,pe langa cele de pina acum, va mai fac disponibile 3 carti „gratuite” (vorba vine gratuite pentru ca nu prea sunt gratuite…) legate tratamente alternative cancer, nutritie, detoxifiere , si clinici altenative SUA(pe tru bolnavii de can” >

  5. Buna ziua Domnul Cristi, Va MULTUMESC MULT PENTRU INCURAJARI SI PENTRU SFATURI. aS VREA TOTUSI SA VA INTREB DACA ATI AUZIT DE DOMNUL DOCTOR CALIN MARGINEAN, ARE CEVA PROTOCOALE DE TRATAMENT AL CANCERULUI. vA MULTUMESC MULT . Cu stima , Maria

    • il stimez mult pe dl doctor Marginean(pentru ca desi e doctor cu 2 faculati de medicina merge pe alternativ) insa NU sustin protoclul sau stil gerson cu multe sucuri de legume si cu soia.Protiocoale ca Budwig si CEsiu ofera mult mai mutte sanse celor avansati decat cele gen Gerson(exceptie in pancreatic).Evitati SOIA oricum

  6. Buna ziua Cristian, s-a terminat cu suferinta lui George ! S-a stins in noaptea de 18 spre 19 august, dupa ce a fost in coma 3 zile! Imi pare rau ca nu l-am putut ajuta mai mult, dar Domnul asa a hotarat! Daca te pot ajuta cu ceva vreodata , cu drag! Doamne ajuta! Doina

    Trimis de pe iPhone-ul meu

    Pe 20.08.2014, la 11:32, „TRATAMENTE CANCER EFICIENTE, NON – toxice” a scris:

    > >

Exprimati-va pararea!

