documentar supravietuitori cancer

Buna ziua.

Astazi va propun un documentar despr supravietuirea cancerului( de fapt un episod dintr-o intreaga serie pe care o recomand sa o urmariti-click).

Vizionare placuta si educativa!

6 gânduri despre „documentar supravietuitori cancer

  1. Domnule Gologan, nu pot urmari vidoclipul, imi apare notificarea : Acest videoclip este privat

    Am cumparat carea Dvs.si eu si cumnata mea(Racu Georgeta) care are sotul bo;nav de cancer pulmonar. Va rog mult dati-mi un link care sa functioneze ca sa pot vedea seria de videoclipuri.

    Multumesc mult !

Exprimati-va pararea!

