AJUTOR

Buna ziua.

Rog pe cei ce pot ajuta cu sulfat hidrazina un caz critic, sa o faca.

Date contact:mgu1010@yahoo.com

Multumesc!

3 gânduri despre „AJUTOR

  1. Buna ziua,

    Am avut cancer la san, am terminat chimio in Decembrie ,ar trebui sa iau si eu sulfat de hidrazina ??? Din pacate nu stiu cum si de unde poate fi procurat pt ca eu stau in lrlanda. Multa sanatate si spuneti mi ,va rog, daca stiti vreo metoda de vindecare!

    Sent from Yahoo Mail on Android

    From:”TRATAMENTE CANCER EFICIENTE, NON – toxice” Date:Wed, 8 Apr, 2015 at 5:16 PM Subject:[Articol nou] AJUTOR

    cristigologan posted: „Buna ziua. Rog pe cei ce pot ajuta cu sulfat hidrazina un caz critic, sa o faca. Date contact:mgu1010@yahoo.com Multumesc!”

    • v-am raspuns pe mail-ati primit? scrie si la sulfat hidrazina pe site de unde(a lasat cineva un comentariu) dar va rog sa cititi ce v0am scris pe mail pentru ca sunt multe lucruri pe care trebuie sa le stiti.si atentie MAXIMA daca optati pt sulfat-e bun pt stari de casexie, dar ATENTIE la INTERFERETE si NU supradozati

Exprimati-va pararea!

