Anunturi

Referitor la ce se intampla acum in tara, iata ce am primit de la cineva de la muntele Athos

Avertisment Athos

Avertisment Athos

De asemenea, rog pe dl Liviu Serban(cel care m-a contactat astazi) sa isi rezolve problema cu adrea de mail sau sa isi faca alta caci mailurile trimise de mine nu ajung la dumnealui.

Doamne ajuta!

Anunțuri

13 gânduri despre „Anunturi

  1. D-le Gologan,
    am citit o parte din informatia si comentariile d-voastra. In unele aveti dreptate iar in altele – fara intentia de a va jigni – bateti cimpii. Nu va suparati, sint sigura ca sinteti o persoana inteligenta, de aceea nu pot intelege fanatismul de care dati dovada! Lipsa de simt critic!
    Apelul preotilor de la muntele Athos! Normal, oamenii traiesc departe de realitate, nu e de mirare ca bat cimpii! Saracii!
    Ce au facut in timpul lui Ceusescu cind acesta infometa o tara intreaga! Ce au facut in acesti aproape 30 de ani dupa Ceusescu?
    Forte straine? Nu sint sanatosi? Cu cine tin? Nici intr-un caz nu tin cu poporul!
    Le este frica de situatia propriilor confrati – preotii? Nu le-a trecut deloc prin cap ca acesti preoti de care ei sint ingrijorati nu slujesc biserica si credinta crestina ci mai degraba diavolul?

    De ce este nevoie in Romania de atitea biserici cind lipåsesc spitale si case de batrini? Cite actiuni de binefacere a facut si face biserica ortodoxa din Romania?

    V-ati pierdut total mintile? Atitudinea de „crede si nu cerceta” inca domneste in Romania, chiar daca am ajuns in secolul 21!
    Sint mai mult de 200 de ani de cind chiar biserica catolica are indoieli despre adevarata natura a lui Isus! Sint documente istorice de mare credibilitate la indemina tuturor. Incercati sa ginditi singuri, sa analizati lucrurile, sa puneti intrebari de ce asa si nu altfel, nu mai acceptati orice bazacónie care vi se baga pe git!

    Luati exemple din istorie! Ginditi-va la oameni de stiinta care au fost arsi pe rug de catre biserica, din cauza ideilor, teoriilor si concluziilor adevarate pe care le-au descoperit si sustinut si pentru care si-au dat viata! Iar acum papa de la Roma foloseste din plin rezultatul lor? Se plimba cu avionul, automobilul, folosesc computere si internetul! Nu este cinic?

    Poate ca exista ceva mai puternic decit noi dar nu acea divinitate care au inventat-o popii! Daca exista un D-zeu care vede tot si judeca tot, ar trebui sa fie multumit de si sa rasplateasca pe acei oameni care traiesc in mod corect si nu fac rau sub nici o forma!

    Nu se intimpla minuni! Minunile le faci tu cu propria ta vointa si gindind! De ce n-o faceti? Nu va arde nimeni pe rug cum se intimpla odata!
    Tineti minte versurile lui eminescu in „Imparat si proletar” de Mihai Eminescu?
    „Religia este o arma, de dinsii inventata, ca prin a ei putere sa va aplece-n jug!”
    Un adevar confirmat de istoria lumii sau mai degraba de istoria ultimilor 2000 de ani!
    Cea mai mare afacere de pe globul pamintesc, care a functionat si in continuare functioneaza si aduce cistiguri enorme, datorita bigotismului si lipsei de gindire critica! Stiti aforismul „Religia este opium pentru popor”.
    Frica, si numai frica ii tine pe oameni in friu! Frica de pedeapsa in cealalta lume!
    Personal, consider mai logic modul de gindire al ateului decit bigotismul lui Pascal!
    „Ar trebui să îți trăiești viața și să încerci să faci lumea un loc mai bun, indiferent de prezența sau lipsa credinței în Dumnezeu. Dacă nu există Dumnezeu, nu ai pierdut nimic și vei fi reamintit cu drag de către cei rămași în urmă. Dacă există un Dumnezeu binevoitor, el te va judeca după faptele tale și nu doar după faptul că ai crezut sau nu în el.”
    https://ro.wikipedia.org/wiki/Pariul_ateului

    Din partea d-voastra ma asteptam la altceva!

    Acum sa vorbim despre cancer! Nu gasesc nicaieri pe pagina d-voastra despre dr. german Johannes F. Coy descoperitorul genei TKTL1 (Transketolase-like1)!!!!
    http://www.johannescoy.de/

    cititi pe blogul dr. Johann Wittmann
    http://cancerulestereversibil.blogspot.se/2013/02/cum-sa-stopam-gena-tktl1-cancerului.html
    Din pacate dr. Wittmann a decedat dupa un infarct, dar informatii despre produsele create de dinsul gasiti la firma http://www.heilpraktiker-wittmann.de (firma condusa de vaduva dr-lui Wittmann).

    Alimentaţie de tip anticancerigen (anti TKTL1) se gaseste la firma Tavarlin, care din pacate nu face comert cu toate tarile din comunitate.
    Dar, daca aveti rude, prieteni care locuiesc in Germania, pot sa cumpere aceste produse sis a le expedieze in Romania.

    Firma Sorglosversand UG din Germania vinde unele produse alimentare de tip anticancerigen de la firma Tavarlin cit si produse Dr. Johanna Budwig, Dr. Max Gerson, Maria Treben, etc.

    In speranta ca nu-mi luati in nume de rau critica, va doresc noapte buna!
    //Elena Nitescu

    • „D-le Gologan,
      am citit o parte din informatia si comentariile d-voastra. In unele aveti dreptate iar in altele – fara intentia de a va jigni – bateti cimpii. Nu va suparati, sint sigura ca sinteti o persoana inteligenta, de aceea nu pot intelege fanatismul de care dati dovada! Lipsa de simt critic!”

      Multumesc.Daca e ‘fara intentie’ nu ma supar. Si chiar daca e cu intentie, tot nu ma supar pentru ca va inteleg.Exact asa sau poate chiar mai rau eram si eu cand NU vroiam sa aud de Dumnezeu si pe orice avea ‘tupeu’ sa imi spuna mie de Dumnezeu (mie , care m-am rugat la Dumnezeu si totusi mi-a murit mama, auzi tupeu la el!!) il consideram INDOCTRINAT sau , de ce sa nu recunosc, chiar PROST!
      Dar asa e cand nu crezi cu adevarat , cand nu te-ai lovit de greu si de SINGURA CERTITUDINE A VIETII(ca TOTI MURIM si NIMIC DIN CE AM FACUT PE LUMEA ASTA NU RAMANE VESNIC!!!) sa cercetezi cu sete de cunoastere, sa ajungi ca prin cercetare si experienta proprie de viata sa IL cunosti pe Dumnezeu cu adevarat (nu din ce iti spun altii)
      Si totusi, ORICAT de sceptic si IMPOTRIVA lui Dumnezeu am fost eu, Dumnezeu mi-a intins mana si m-a ajutat sa IL regasesc(poate ca mi-a raspuns la rugaciunea mea de cand mama era inca in viata, poate ca a cercetat inima mea si I- a placut ca am vrut sa ajut oamenii din DRAGOSTE , MILA SI COMPASIUNE cu acest blog sau poate, pur si simplu a fost MILA si IUBIREA SA NEMARGINITA fata de TOTI OAMENII).
      De aceea, pentru ca stiu ca DUMNEZEU E MILOS SI POATE ce omul nu poate , am sa ma rog ca sa va ajute si dvs sa IL cunoasteti. DOAMNE AJUTA!

      „Apelul preotilor de la muntele Athos! Normal, oamenii traiesc departe de realitate, nu e de mirare ca bat cimpii! Saracii!
      Ce au facut in timpul lui Ceusescu cind acesta infometa o tara intreaga! Ce au facut in acesti aproape 30 de ani dupa Ceusescu?
      Forte straine? Nu sint sanatosi? Cu cine tin? Nici intr-un caz nu tin cu poporul!
      Le este frica de situatia propriilor confrati – preotii? Nu le-a trecut deloc prin cap ca acesti preoti de care ei sint ingrijorati nu slujesc biserica si credinta crestina ci mai degraba diavolul?”

      Ma uit cu amaraciune in suflet cata ura si osandire de FRATII NOSTRII aveti in suflet.
      Si nu stiu daca dvs realizati cum ii judecati si osanditi chiar daca nu ii cunoasteti.
      Ma uit cu amaraciune si recunosc si o parte din mine de care vreau sa scap neaparat.
      Oare cine suntem noi sa ii judecam si sa ii osandim pe altii?!
      Suntem noi oameni PERFECTI, FARA DE PACAT?!!
      Eu unul sunt constient ca sunt un mare pacatos.Iata, chiar si pe Dumnezeu L-am hulit pentru moartea mamei, desi nu a avut EL nici o vina ca asa au ales altii sa faca raul(cu sau fara intentie)…

      Dar revin la ce vroiam sa va spun?Oare chiar am ajuns asa perfecti , am scos BARNELE din ochii nostri si acum e timpul sa corectam pe altii aratandu-le paiele din ochii lor (caci noi suntem deja perfecti)?
      Eu nu cred ca suntem perfecti si in masura sa judecam si sa osandim
      Si trecand peste acesti FRATI AI MEI si AI DVS,AI TUTUROR, pe care nu ii cunoastem(dar ne place sa ne dam cu parerea. caci deh, toti avem parere…), haideti sa luam cazul in care un om greseste cu adevarat:Oare e mai bine sa il judecam si osandim sau sa il IUBIM , sa incercam sa il INTELEGEM si sa ii aratam MILA, sa incercam sa il readucem pe calea DREAPTA prin IUBIRE?!
      Oare se poate indreapta un frate daca la rau ii raspundem cu rau?!sau mai rau il facem?!Dvs cum ati reactiona daca un necunoscut v-ar spune ce ati spus dvs referitor la acesti frati?!
      UNDE E IUBIREA, INTELEGEREA SI MILA FATA DE FRATII NOSTRII?!
      OARE NOI NU CAUTAM ACESTEA CAND GRESIM?!

      „De ce este nevoie in Romania de atitea biserici cind lipåsesc spitale si case de batrini? ”

      Un topic al carui rost nu il inteleg.CE LEGATURA au nr bisericilor cu cel al spitalelor? trecand peste faptul ca se fac biserici si manastiri de peste 1000 ani(marii voievozi au facut zeci,sute) si spitale de doar aprox 200 , si ca o biserica functioneaza bine mersi fara dotari si personal costisitor pe cand un spital nu, totusi ce legatura au nr bisericlor cu nr spitalelor?!
      Din cauza ca sunt biserici NU sunt spitale?!!

      Vreti mai multe spitale, PUNETI mana si faceti spitale.Iata, unii fac deja.Sprijiniti-i:
      http://www.clinicanera.ro/ro/clinica-nera

      „Cite actiuni de binefacere a facut si face biserica ortodoxa din Romania?”
      cateva exemple retinute de mine zilele trecute:
      http://www.activenews.ro/stiri-politic/FOTO-Cum-arata-complexul-FABULOS-realizat-de-BOR-pentru-saraci-batrani-si-copii.-Centrul-Sfantul-Gheorghe-este-cel-mai-mare-din-Transilvania-113328
      http://romaniateiubesc.stirileprotv.ro/emisiuni/2014/sezonul-2/preotul-care-crede-ca-e-mai-important-sa-ajuti-oameni-decat-sa-zidesti-biserici-zvrem-sa-cream-un-colt-de-rai.html
      http://24ph.ro/2015/11/11/parintele-nicolae-tanase-tata-pentru-328-de-copii/
      http://ortodox.md/monitorizarea-presei/preotul-care-hraneste-117-copii-parintele-se-zbate-zi-de-zi-pentru-a-putea-asigura-o-masa-calda-orfanilor-din-suceava/
      http://radioiasi.ro/stiri/interviu-un-preot-din-iasi-construieste-case-pentru-familiile-nevoiase/
      http://ortodox.md/monitorizarea-presei/preotul-din-valcea-care-ingrijeste-zeci-de-copii-si-de-batrani-abandonati-biserica-trebuie-sa-coboare-in-strada/
      http://map.patriarhia.ro/index.php

      Ba chiar si la mine in oras exista un astfel de centru unde zeci de profesori ofera meditatii gratuite oricui are nevoie

      „V-ati pierdut total mintile? Atitudinea de “crede si nu cerceta” inca domneste in Romania, chiar daca am ajuns in secolul 21!”

      acel comunist ‘crede si nu cerceta ‘ ar trebui sa fie uitat de mult.niciunde nu spune invatatura crestina sa crezi fara sa cercetezi:
      https://tratamenteanticancer.wordpress.com/2015/06/21/dumnezeu-credinta-si-stiinta/

      ba eu , la fel ca multi altii , tocmai ca prin cercetare si scepticism , pe care le-am facut cu sete de adevar cand m-am lovit de realitatea si greutatea vietii , am ajuns sa ma conving de existenta lui Dumnezeu. Ma duceam cu sapca in biserica cand citea popa pomenirea mamei si Dumnezeu, in loc sa ma judece si sa ma osandeasca asa cum faceti dvs cu acesti frati si credeti ca e bine, mi-a intins mana din nou.Mi-a trimis destule DOVEZI si a continuat sa imi trimita, chair daca eu NEGAM ce mi-a fost dat sa vad si sa cunosc.Chiar daca iomul imi spunea ca Dumnezeu L-a vindecat de cancer si eu nu voiam sa aud o asemenea ‘prostie’ ci vroiam sa aud ca imi spune ca EU l-am vindecat(ca asa vroiam eu sa aud, datorita urei de Dumnezeu din sufletul meu, nu ca asa era in realitate!!)

      Si la fel va recomand si dvs si oricui. Cercetati si nu credeti tot ce cititi.Cercetati istoria religiilor, cine a pastrat cel mai bine invatatura hristica, etc.Cred ca veti ramane surprinsi.
      iata ce relateza 20 MILIOANE DE OAMENI CONTEMPORANI: ca SUFLETUL LOR a parasit TRUPUL si EXISTA si in AFARA TRUPULUI:

      https://tratamenteanticancer.wordpress.com/2015/05/02/exista-dumnezeu-si-rai/
      ATENTIE INSA LA CE ARATA ACESTE DOCUMENTARE:
      Arata ca avem si SUFLET care EXISTA si IN AFARA TRUPULUI dar NU arata ce se intampla cand murim si cum e Dumnezeu etc(nu stim daca au intalnit pe Dumnezeu sau alt duh ca si inger de lumina)
      Desi acesti oameni nu sunt/nu au fost dpdv tehnic morti, totusi personal NU pot spune daca ceea ce relateaza ei este de la Dumnezeu sau de la diavol ce pretinde a fi Dumnezeu si apoi, la fel ca multe alte psihoterapii spirituale intalnite des astazil (yoga, kundalini,. bioenergii, silva ,etc), deviaza si invata prost pe cel slab in credinta.

      Ba chiar as fi inclinat sa spun ca exact asta fac pentru ca , conform siteului nderf.org(http://www.nderf.org/NDERF/Research/religion_spirituality.htm ), muta omul de la religie la spirtualitate si „integrare universala”, unora li se dau puteri oculte si alte lucruri descrise in biblie ca vor veni odata cu falsii/mincinosii hristosi care vor face minuni si vor insela chiar si pe cei alesi (daca Dumnezeu ar permite).
      Spus simplu, personal NU recomand sa luati de bun ce spun oamenii din acel documentar, desi ceea ce au experimentat cel probabil este cat se poate de real si atragator, tare mult am senzatia ca este tot o inselatorie a necuratului, care ii da omului ce ar vrea sa auda si il minte la un moment dat
      E o discutie lunga aici de purtat cu cei credinciosi mai mult….
      Totusi, am dat aceste exemple, special pentru cei NEcredinciosi intr-ucat, de la oricine ar veni acestea relatate mai sus, arata destul de evident ca avem si suflet, NU doar trup.

      Ce alegeti sa faceti cu acest suflet – sa fiti smeriti si sa va puneti toata increderea in IISUS HRISTOS(singurul DUMNEZEU de care cunosc care s-a intrupat si a murit pentru iertarea pacatelor noastre) si sa aveti viata vesnica in RAI , sau sa fiti MANDRII si sa credeti ca suntem/putem fi si noi zei(desi nu cunosc/nu am auzit de NICI un om care a devenit zeu precum nu cunosc/nu am auzit de NICI UN alt zeu care s-ar fi intrupat si savarsit ce savarsit MANTUITORUL IISUS), este alegerea dvs. Inselarea (daca ar fi posibil si acelor alesi) de diavol si hristosi mincinosi (cu adevarate PUTERI SUPRANATURALE CE FAC MINUNI , inclusiv prin integrarea intr-o religie univerala) este descrisa/profetita in Biblie(ca de altfel multe altele ce s-au si confirmat -aprox 80% din continutul Bibliei ADEVERINDU-SE pina astazi,inclusiv infiintarea statului Israel dupa aprox 2 milenii, se reface templul lui Solomon, iata si cu musulmanii, din neamul lui Avram ce tine piept tuturor… ).

      Ce as vrea sa retineti este ca avem un suflet , nu doar trup;personal consider ca acesta este cel de care trebuie sa ne ingrijim in primul rand.si consider ca nu trebuie sa fim lacomi.
      Clar NU murim sufleteste. SULFETUL POATE EXISTA si IN AFARA TRUPULUI
      Dar prin lacomie si mandrie si dorinta de a fi si noi zei(pacatele pentru care diavolul a fost alungat din rai) putem pierde locul langa Dumnezeu.

      Mie unul imi ajunge faptul ca nu murim si IISUS GARANTEAZA PRIN JERTFA SA, TUTUROR CREDINCIOSILOR(celor ce marturisesc SFANTA TREIME si SE CHINUIE SI CU FAPTELE BUNE) iertarea TUTUROR pacatelor si loc vesnic in RAI .

      „Sint mai mult de 200 de ani de cind chiar biserica catolica are indoieli despre adevarata natura a lui Isus! Sint documente istorice de mare credibilitate la indemina tuturor. Incercati sa ginditi singuri, sa analizati lucrurile, sa puneti intrebari de ce asa si nu altfel, nu mai acceptati orice bazacónie care vi se baga pe git!”

      nici nu ma mir ce spuneti dvs ref biserica catolica, care o data cu dorinta de MARIRE a PAPEI (MANDRIA, vechiul pacat diavolesc) este in erezie si nu il mai are pe Dumnezeu.
      Stiati ca , catolicii nici macar nu pot sfinti apa si pun sare sa nu se imputa?!Fapt demonstrat si de Mihai Viteazu la 1600.
      Nu acelasi lucru putem spune despre ORTODOCSI, care au si confirmare stiintifica:
      http://www.odaiadesus.ro/apa.html
      sa nu mai spun de sfinte moaste care sunt cadavre care NU putrezesc si alte MINUNI gen vindecari de boli ‘incurabile’ prin credinta (de care cunosc personal) si multe altele care totusi sunt IRELEVANTE. Minunile, desi EXISTA , sunt irelevane pentru credinta caci si necuratul are puteri si poate face si va face minuni

      Cat despre EXISTENTA lui IISUS HRISTOS, cu drag va anunt ca TOATE marile religii ale lumii recunosc existenta lui Hristos si TOT ce a facut EL(invieri, mers pe apa , etc):
      – si evreii(iudaismul) care totusi spun ca a facut ce a facut cu puteri necurate(nu a fost Mesia pt ei)
      -si crestinii care il recunosc ca fiul lui Dumnezeu, Dumnezeu adevarat din Dumnezeu adevarat
      -si musulmanii, care desi recunosc si ei toate minunile facute de acesta , il recunosc doar ca profet al lui Dumnezeu
      – si hindusii, pentru care a fost un om care , ‘ de la sine putere’ a devenit zeu(vechea inselare diavoleasca , ca omul poate deveni zeu ca si IISUS; cam cati astfel de oameni ce au devenit zei cunoasteti?!)

      Cum sa va explic mai direct: NIMENI nu neaga existenta lui IISUS si TOATE marile religii o ATESTA. Acesta este un fapt pe care NU il vor schimba zvonuri contemporane(caci si eu si dvs putem lansa zvonuri contemporane, care totusi nu vor schimba REALITATEA ISTORICA)
      Diferenta este :cine crede ca IISUS a fost Dumnezeu si cine nu.AICI E INSELACIUNEA, NU daca a fost sau nu IISUS PE PAMANT!!!

      „Luati exemple din istorie! Ginditi-va la oameni de stiinta care au fost arsi pe rug de catre biserica, din cauza ideilor, teoriilor si concluziilor adevarate pe care le-au descoperit si sustinut si pentru care si-au dat viata! Iar acum papa de la Roma foloseste din plin rezultatul lor? Se plimba cu avionul, automobilul, folosesc computere si internetul! Nu este cinic?”
      Ba DA,. este BARBAR.este DIAVOLESC.Si ce se intampla astazi in lume(ex cancer alopat) este barbar.
      Si asa cum ati spus, luati din ISTORIE.CINE a facut acest e barbarii?!Cine a facut cruciadele?Oare nu…ROMA?!De unde vine falsul profet din APOCALIPSPA?Cine a creat islamismul si de ce?!!
      Ati cercetat aceste REALITATI si FAPTE ISTORICE, sau ati luat de bune,ca asa spun unii, la fel de bune ca si revolutia din ’89!

      „Poate ca exista ceva mai puternic decit noi dar nu acea divinitate care au inventat-o popii! Daca exista un D-zeu care vede tot si judeca tot, ar trebui sa fie multumit de si sa rasplateasca pe acei oameni care traiesc in mod corect si nu fac rau sub nici o forma!”

      NU POATE , CU SIGURANTA EXISTA si NU E INVENTATA DE POPI.
      INSA ESTE DENATURAT ADEVARUL DE DIVERSE INTERESE SI OAMENI PACATOSI(CA NOI TOTI)
      Si DA, DUMNEZEU va RASPLATI DUPA FAPTE SI SUFLETUL OMULUI, asa ca aveti grija in primul rand de sufletul dvs sa vi-l pastrati bun, ferit pe cat se poate de pacat.
      Inlocuiti URA si OSANDA din sufeltul dvs cu IUBIRE, INTELEGERE. COMPASIUNE SI MILA.
      Analizati in primul rand cum sunteti dvs si apoi pe altii.
      Este ma bine sa nu judecati pe altii caci nu stiti cum e situatia in realitate si mai ales, este mai bine sa IERTAM DIN INIMA decat sa OSANDIM. Ganditi-va si realizati faptul ca si noi suntem pacatosi si avem defecte, ba cred ca ne putem identifica cu acei pacatosi pe care ii osandim intr-o oarecare masura.si va mai intreb ceva: SUNTETI FERICITA cum sunteti acum?In sinea dvs, in adancul dvs, sunteti cu adevarat feiricita, aveti pace interioara, multumita si de bune si de rele, ati gasit sensul vietii sau va amagiti asa…sa gasiti o motivatie sa mai traiti o zi din zielele ..numarate oricum!

      „Nu se intimpla minuni! Minunile le faci tu cu propria ta vointa si gindind! De ce n-o faceti? Nu va arde nimeni pe rug cum se intimpla odata!”

      Ba ,din experienta proprie va spun ca SE INTAMPLA.si se intampla de la DUMNEZEU , PRIN CREDINTA IN DUMNEZEU.TOATE SUNT DE LA DUMNEZEU .OMUL ARE DOAR LIBER ARBITRU sa poata alege ce si cum sa fie in contextul dat sau ingaduit de Dumnezeu.In orice situatie ne-am afla,usoara sau grea, putem alege INTOTDEAUNA sa (re)actionam BINE sau RAU, cu IUBIRE sau cu URA.

      Tineti minte versurile lui eminescu in “Imparat si proletar” de Mihai Eminescu?
      “Religia este o arma, de dinsii inventata, ca prin a ei putere sa va aplece-n jug!”
      Un adevar confirmat de istoria lumii sau mai degraba de istoria ultimilor 2000 de ani!
      Cea mai mare afacere de pe globul pamintesc, care a functionat si in continuare functioneaza si aduce cistiguri enorme, datorita bigotismului si lipsei de gindire critica! Stiti aforismul “Religia este opium pentru popor”.
      Frica, si numai frica ii tine pe oameni in friu! Frica de pedeapsa in cealalta lume!”

      eu va recomand sa mai CERCETATI si sa nu cititi doar niste articole superficial si apoi credeti ca stiti.si sa mai spuneti si altora…caci smintelile trebuie sa vina dar vai de sulfetul celor prin care vor veni(inclusiv de sufletele acolor papi si rau mai e pentru toti…) iata va dau o pagina de pornire:
      http://www.odaiadesus.ro/index.html
      Cercetati cu scepticism dar nu cu OSANDA si URA in suflet.
      Doamne ajuta!

      „Personal, consider mai logic modul de gindire al ateului decit bigotismul lui Pascal!
      „Ar trebui să îți trăiești viața și să încerci să faci lumea un loc mai bun, indiferent de prezența sau lipsa credinței în Dumnezeu. Dacă nu există Dumnezeu, nu ai pierdut nimic și vei fi reamintit cu drag de către cei rămași în urmă. Dacă există un Dumnezeu binevoitor, el te va judeca după faptele tale și nu doar după faptul că ai crezut sau nu în el.”
      https://ro.wikipedia.org/wiki/Pariul_ateului

      Sunt de acord cu dvs daca dvs credeti ca puteti sa fiti un om bun si iubitor in orice situatie, chiar si cand stiti ca nu va vede si stie nimeni si cand va lovesc greutatile.Sfintii Parinti(daca nu am insel si sa imi fie iertat daca ma insel) spun ca si cei care au doar constiinta curata (desi nu au ajuns la credinta) ajung in rai, dar sunt orbi acolo.Se poate sa ma insel aici dar asa retin .trebuie insa sa citez si pe Hristos:
      „Eu sunt adevarul , calea si viata.Nimeni nui vine la Tatal decat prin Mine”

      Insa din URA si OSANDA aratata fata de necunoscuti mai sus , FATA DE FRATII NOSTRII. comod, in fata calculatorului si nu la puscarie in situatie grea, ma cam indoiesc ca puteti ACUM.Dar nu deznadajnuiesc caci nu se stie ce sfanta va face Dumnezeu si din dvs!Eu asa ma rog!
      Cititi cateva carti scrise de oameni din inchisorile comuniste ,care timp de zeci de ani, in ciuda tututor torturilor , s-au apropiat si l-au martusit pe Hristos.Si drept rasplata, Dumnezeu a scos ZECI de MOASTE facatoare de MINUNI din cadavrele lor.E plina Romania postdecembrista/Gasiti cateva precum ‘Sfantul Inchisorilor ‘ sau „intoarcerea la Hristos’ aici:
      https://tratamenteanticancer.wordpress.com/cart-cancer-ieftin-cumpar/
      si multe altele pe net.
      Oare cum de s-au apropiat acesti oameni de Dumnezeu tocmai in inchisoare, cand le-a fost mai greu, L-au martusirit pe IISUS in ciuda tuturor torturilor(de ce acesta prigoana si dorinta de REeducare a crestinilor de catre comunisti????) Cum de nu le putrezesc cadavrele si au facut si fac atatea minuni? Par. Lacatusu, Gh. Calciu, Arsenie Boca, Iustin Parvu ,etc, etc, etc

      „Din partea d-voastra ma asteptam la altceva!”

      Si eu am alte asteptari pe viitor din partea dvs.Experienta , viata mea, imi arata ca se poate.
      Dar trebuie sa inlocuiti URA si OSANDA si MANIA si MANDRIA cu IUBIRE, IERTARE, INTELEGERE/COMPASIUNE , MILA si SMERENIE. Pentru DVS, NU pentru popi, nu sa va aratati in fata altor oameni sau a lui Dumnezeu ci pentru dvs/
      DOAMNE AJUTA!

      „Acum sa vorbim despre cancer! Nu gasesc nicaieri pe pagina d-voastra despre dr. german Johannes F. Coy descoperitorul genei TKTL1 (Transketolase-like1)!!!!
      http://www.johannescoy.de/

      cititi pe blogul dr. Johann Wittmann
      http://cancerulestereversibil.blogspot.se/2013/02/cum-sa-stopam-gena-tktl1-cancerului.html
      Din pacate dr. Wittmann a decedat dupa un infarct, dar informatii despre produsele create de dinsul gasiti la firma http://www.heilpraktiker-wittmann.de (firma condusa de vaduva dr-lui Wittmann).

      Alimentaţie de tip anticancerigen (anti TKTL1) se gaseste la firma Tavarlin, care din pacate nu face comert cu toate tarile din comunitate.
      Dar, daca aveti rude, prieteni care locuiesc in Germania, pot sa cumpere aceste produse sis a le expedieze in Romania.

      Firma Sorglosversand UG din Germania vinde unele produse alimentare de tip anticancerigen de la firma Tavarlin cit si produse Dr. Johanna Budwig, Dr. Max Gerson, Maria Treben, etc.”

      Multumesc pentru completari!!!

      „In speranta ca nu-mi luati in nume de rau critica, va doresc noapte buna!”
      In nici un caz.Va inteleg PERFECT pentru ca am fost ca dvs.Cu toate aceste nu pot ascunde ca imi pare rau ca dvs inca sunteti in aceasta stare si ma iales ca , razbat din sufletul dvs sentimente ca URA ,MANIA si OSANDA FRATELUIin loc de IIUBIRE, IERTARE, INTELEGERE/COMPASIUNE , MILA si SMERENIE. (asa cum razbateau si din sulfetul meu inainte sa imi gasesc PACEA INTERIOARA oferita de FAPTUL CA TOATE SUNT DUPA CUM VREA DUMNEZEU)
      Recititi si dvs ce ati scris si vedeti daca sunt sau nu mai proeminente semntimentele degative mentionate.
      Si eu am fost foarte frustrat o perioada.Omul fara Dumnezeu in suflet ajunge la concluzia ca e mai bine sa se sinucida(asa cum au ajuns marii filozofi).
      Ce rost are viata asta de chin, cand in fiecare zi te chinui sa supravietuiesti. ca a 2a zi de la capat?!este FARA rost.
      Nici eu nu vroiam sa aud de Dumnezeu, totusi, cand oamenii care s-a u vindecat spun ‘in cor’ multumesc lui Dumnezeu’, ‘credinta in Dumnezeu’,cand vezi ca unii se vindeca doar prin credinta , cand 20 milioane de oameni de diverse credinte,varste, rase, sex, culturi, etc din Europa si SUA zilelor noastre relateaza cum sufletul le iese din trup si au intalnit pe Dumnezeu, cand TOATE rmarile religii ale lumii se BAT IN JURUL LUI HRISTOS,. cadn cercetezi si vezi ca 80% din profetiile biblice s-au adeverit si ca si cele din vremurile de apoi se implinesc(cu statul Israel reinfiintat dupa 2000 ani, cu templul lui Solomon, cu ce fac astazi musulmanii, etc, etc) , cand vezi ca Dumnezeu scoate sfinti si moaste facatoare de minuni din oameni ce L-au marturisit si au stiut sa isi arate IUBIREA ALTRUISTA FATA DE APROAPE SI DUMNEZEU IN CELE MAI GRELE CONDITII(oamenii alegeau sa isi dea portia zilnica de mancare din temnitele comuniste celor mai slabi, cand puteau pur si simplu sa aleaga sa spuna ca nu mai cred in Dumnezeu si sa scape), cand te uiti la ce se INTAMPLA IN JUR si NU IN GURA LUMII, este IMPOSIBIL sa nu incepei sa crezi.
      DOAMNE AJUTA!

      //Elena Nitescu

      • Imi pare rau, dar se pare ca ati inteles gresit! Veniti cu explicatii puerile, nedemne de un om inteligent! Ca eu nu cred orbeste in tot felul de bazaconii asta nu inseamna ca sint un om rau!

        Eu personal am fost bolnava de cancer! Dar daca ma lasam in baza sfintilor, eram moarta de multa vreme!
        Eu nu sint frustrata de ce se intimpla fratelui meu si nici nu gasesc vinovat pe altcineva decit pe el insusi! Atit eu cit si fratele meu sintem oameni bine crescuti si care nu am facut si nu facem rau cu intentie nimanui!

        Ce mi s-a intimplat mie acum 8 ani si ce se intimpla fratelui meu acum, nu are de-a face nici cu pedeapsa lui D-nezeu si nici cu lucrarea diavolului! Vinovati am fost si sintem noi si neglijenta noastra! Modul nostru lipsit de respect fata de propria fiinta si fata de propriul corp!
        Eu am fumat ca un turc si am muncit ca un idiot fara sa tin cont de consecinte, iar fratele meu a fumat, le-a cam baut si a mincat dulce fara masura!

        Eu nu pretind asa ca d-voastra ca am descoperit adevarul, dar se pare ca mai ales d-voastra, sinteti la ani lumina de adevar!
        Imi spuneti ”cercetati si nu credeti tot ce cititi” – indemnul vi se potriveste mai bine decit mie! Se pare ca inghititi fara nici o urma de critica orice vi se serveste!

        A cerceta numai istoria religiilor este ca si cum ai conduce numai pe sens unic! Un mod total neprogresiv de a vedea si de a trata lucrurile! Daca oamenii de stiinta s-ar fi multumit cu acest mod de a gindi, am fi continuat sa fim in epoca de piatra si nu am mai fi avut acum computere si internet!
        Nu pretind ca totul este pozitiv cu progresul, doar ca progresul este rezultatul gindirii critice! Contradictiile sint necesare, altfel nimic nu ar exista!

        Apropo de parasirea trupului: nu este deloc o dovada ca exista d-zeu, ci eventual ”dovada” ca sufletul merge mai departe intr-o alta dimensiune! Aceasta tema este tratata de multi filozofi printre care Socrate!
        Eventual, puteti face cercetari in unele zone din Moldova unde oamenii isi pregatesc inmormintarea cu zeci de ani inainte, tocmai cu ideea ”ca au nevoie de lucruri pe cealalta lume”.

        Daca intr-adevar vreti sa ajutati pe cei la nevoie incercati sa fiti consecvent si impartial! Incercati sa va abtineti de la comentarii si recomandari care nu sint bazate pe rezultate stiintifice controlate si experiență cu adevar dovedita!
        Se pare ca impartialitatea d-voastra are o limita: religia!

        Am citit blogul d-voastra si am constatat ca ati avut toate intentiile bune dar la un moment dat – asa cum spune romanul – „Ati luat-o pe aratura!”

        Cum am v-am mai spus, ma dezamagiti!

        //EN

      • „Imi pare rau, dar se pare ca ati inteles gresit! Veniti cu explicatii puerile, nedemne de un om inteligent! Ca eu nu cred orbeste in tot felul de bazaconii asta nu inseamna ca sint un om rau!”

        Doamna , cu toata dragostea, in raspunsul precedent am incercat sa faceti dvs o introspectie, sa VA observati cum judecati si condamnati si poate ,DOAMNE FERESTE, chiar urati niste semeni ,frati ai nostrii si sa incercati sa inlocuiti aceste sentimente (care nu stiu de unde izvorasc dar tare mult imi displac si tare mult mi-ar palce sa uteti scapa de ele) cu altele precum INTELEGERE, MILA, COMPASIUNE, IERTARE…IUBIRE fata de oameni.

        ASTA E PRINCIPALUL LUCRU PE CARE L-AS DORI DE LA DVS SI DE LA ORICINE.SA IUBITI TOTI OAMENII.

        Cat despre credinta, in nici un caz nu v-am spus sa credeti orbeste ci , ca daca vreti sa SI credeti, LUATI SI CERCETATI.

        Recititi ce v-am scris, caci v-am scris penru DUMNEAVOASTRA .Puteam pur si simplu sa ignor comentariul sa nu il public.Era simplu-pac DELETE. Dar eu am preferat sa va raspund si sa va raspund pentru dvs, nu pentru mine.Tare mult as vrea sa intelegeti acest lucru. Ca daca imi aloc timp pentru dvs si pentru oricine, o fac pentru ca imi pasa.De asta am si pornti acest blog in durerrea mea, la 3 luni de la pelcarea mamei-pentru ca imi pasa si imi pasa nu pentru ca mi-e frica sa nu ard in iad(va reamintesc ca eram ATEU si huleam pe Dumnezeu cand a pornit acest blog; ma duceam cu sapca in bisericdoar pentr uca trebuia sa ma duc sa evit alte suparari in familie, etc etc) si nici ca vreau sa ma arat ‘destept.’ Ci imi pasa ca am trecut prin ce treceti dvs si pot INTELEGE FRUSTRAREA SI DUREREA si INDIFERENTA SI NEPASAREA SOCIETATII CONTEMPORANE care nu numai ca te ABANDONEAZA la greu, dar te mai si ucide (in cazul de fata in fel si fel de moduri, incepand cu medicamentele alopate , polaure din mediu , apa, aer, mancare, etc).
        Si NU pot sa raman indiferent.Cred intr-o lume mai buna dar pentru o lume mai buna e NECESAR sa FIECARE din noi(inclusiv EU si DVS) sa inceapa sa se schimbe pe SINE(FIECARE SA SE SCHIMBE IN BINE IN PRIMUL RAND PE SINE si AICI MA REFER LA EMOTIONAL/SENTIMENTAL. FELUL IN CARE SIMTE SI GANDESTE FATA DE OAMENI, DE ANIMALE, DE VIATA)
        Ca de dat cu parerea despre altii si sa iti gasesti justificari pentru actiunile de care constiinta iti spune ca nu sunt tocmai bune…TOTI suntem asi.

        Dar retineti ce v-am spus:vreti o lume mai buna?schimbarea incepe in primul rand cu NOI, CU FELUL IN CARE NE COMPORTAM SI, MAI ALES, SIMTIM FATA DE ALTII!

        „Eu personal am fost bolnava de cancer! Dar daca ma lasam in baza sfintilor, eram moarta de multa vreme!”

        regret sa aud ca ganditi astfel si de aceea am spus cama rog la Dumnezeu sa va ajute sa va schimbati optica si intelegerea asupra vietii.si asta pentru ca VINE VREMEA pentru TOTI cand PLECAM DE PE ACEASTA LUME.asta e singura certitudine a vietii de pe pamant.Si NU trebuie sa va sperie acest FAPT.Totusi ,cred eu ca ar trebui sa va ganditi ca vine vremea si sa reflectati mai intens asupra acestui FAPT, mai ales ca ati avut cancer.

        „Eu nu sint frustrata de ce se intimpla fratelui meu si nici nu gasesc vinovat pe altcineva decit pe el insusi! Atit eu cit si fratele meu sintem oameni bine crescuti si care nu am facut si nu facem rau cu intentie nimanui!

        Ce mi s-a intimplat mie acum 8 ani si ce se intimpla fratelui meu acum, nu are de-a face nici cu pedeapsa lui D-nezeu si nici cu lucrarea diavolului! Vinovati am fost si sintem noi si neglijenta noastra! Modul nostru lipsit de respect fata de propria fiinta si fata de propriul corp!
        Eu am fumat ca un turc si am muncit ca un idiot fara sa tin cont de consecinte, iar fratele meu a fumat, le-a cam baut si a mincat dulce fara masura!

        Eu nu pretind asa ca d-voastra ca am descoperit adevarul, dar se pare ca mai ales d-voastra, sinteti la ani lumina de adevar!
        Imi spuneti ”cercetati si nu credeti tot ce cititi” – indemnul vi se potriveste mai bine decit mie! Se pare ca inghititi fara nici o urma de critica orice vi se serveste!

        A cerceta numai istoria religiilor este ca si cum ai conduce numai pe sens unic! Un mod total neprogresiv de a vedea si de a trata lucrurile! Daca oamenii de stiinta s-ar fi multumit cu acest mod de a gindi, am fi continuat sa fim in epoca de piatra si nu am mai fi avut acum computere si internet!
        Nu pretind ca totul este pozitiv cu progresul, doar ca progresul este rezultatul gindirii critice! Contradictiile sint necesare, altfel nimic nu ar exista!

        Apropo de parasirea trupului: nu este deloc o dovada ca exista d-zeu, ci eventual ”dovada” ca sufletul merge mai departe intr-o alta dimensiune! Aceasta tema este tratata de multi filozofi printre care Socrate!
        Eventual, puteti face cercetari in unele zone din Moldova unde oamenii isi pregatesc inmormintarea cu zeci de ani inainte, tocmai cu ideea ”ca au nevoie de lucruri pe cealalta lume”.

        Daca intr-adevar vreti sa ajutati pe cei la nevoie incercati sa fiti consecvent si impartial! Incercati sa va abtineti de la comentarii si recomandari care nu sint bazate pe rezultate stiintifice controlate si experiență cu adevar dovedita!
        Se pare ca impartialitatea d-voastra are o limita: religia!

        Am citit blogul d-voastra si am constatat ca ati avut toate intentiile bune dar la un moment dat – asa cum spune romanul – “Ati luat-o pe aratura!”

        Cum am v-am mai spus, ma dezamagiti!”

        Multumesc pentru critica dvs.Totusi , mai mult decat ce cred oamenii despre mine , ma intereeza ce CRED EU si ce SIMT EU pentru oameni.
        Din pacate si pe mine ma dezamageste felul dvs de a gandi si , mai ales , de a SIMTI fata de cei din jur in acest moment(cine nu gandeste sau simte ca dvs e de condamnant, chiar daca nu il cunoasteti, chiar daca nu v-a gresit, cam asa considerati dvs acum -uitati-va si dvs la ce ati scris in aceste 2 comentatrii, faceti o lista cu unde ati aratat DRAGOSTE si unde ati aratat URA.Faceti-o pentru dvs,nu pentru mine. s-ar putea sa va sperie ).Totusi, avand in vedere ca am fost ca dvs intr-un timp , am toata increderea ca se poate sa ajungeti sa va schimbati in mai bine.in MULT MAI BINE. Eu pun toata baza caci am propria experienta marturie.
        Sa vedeti ce o sa va amuze cand o sa ajungeti sa ALEGETI DE BUNA VOIE sa credeti si sa fiti ca mine: o „limitata si indoctrinata care vede dincolo de internet si progres!!”
        ehe, sunt niste fete pe acest blog pe care incerc sa le ajut de mult si tare mult s-au rugat pentru mine si acum ce se mai amuza si ele si ce ma mai amus si eu cand imi aduc aminte.Vedeti, are Dumnezeu un plan pentru fiecare din noi.Ne trimite mereu semnale si mesageri si ‘coincidente’ .Cum spunea ‘indoctrinatul Einstein: „Coincidenta este felul lui Dumnezeu de a ramane anonim.”
        O sa radeti in sinea dvs cu gura pina la urechi si veti spune „Doamne iarta-ma ca pacatoasa si orbita de orgoliiu mai eram ! ”
        DUMNEZEU SA VA BINECUVANTEZE si sa va ajute sa IL cunoasteti.Va trebui sa lasati putin din orgoliu totusi(va spune un om la fel de mandru, paote mai mandru)…
        DOAMNE AJUTA!

        //EN

      • trecand totusi peste nimicuri pe care as fi putut sa le dezbat (ma refer la alte lucruri din cele afirmate de dvs , dar cred eu ca nu as fi ajuns la nici un rezultat), ce imi displace si nu imi da pace este aceasta ura si respingere a binelui care nu stiu de unde vine.
        Efectiv nu pot intelege(si nu ma refer in mod special la dvs) ci la aceasta natura umana care de multe ori respinge binele si promoveaza raul ca bine(si chair crede ca raul promovat e de fapt bine).

        Ganditi-va numai la exemplul Mantuitorului IISUS HRISTOS, cel fara de pacat, care pe unde a facut NUMAI BINE si ce MUNUNI a facut!!!! NUMAI BINE si MILOSTENII: A INVIAT MORTI, A VINDECAT BOLNAVI INCURABILI, A HRANIT MII DE SARMANI cu 5 paini etc etc etc.
        Si noi, NOI OAMENII, CUM L-am primit si cum L-am rasplatit/apreciat?!
        L-am RESPINS, INJOSIT, BATJOCORIT,UMILIT si RASTIGNIT.Asa i-am multumit noi lui Dumnezeu intrupat, cel FARA DE PACAT.
        L-am pus pe cruce!!!(caci desi spune crezul ca S-a rastignit, trebuie sa recunoastem ca si atunci, ca si acum, NOI oamenii I-am facut toate aceste rele-a fost alegerea noastra de bunavoie si nesilita de nimeni.NICI UN MOTIV NU AM AVUT, NICI MACAR UN MIC PACAT de care sa ne legam nu I s-a putut gasi si totusi TOTI AM STRIGAT IN COR: MOARTE LUI SI SANGELE LUI ASUPRA NOASTRA SI A COPIILOR NOSTRII!!!desi este adevarat ca au fost unii care au directionat masele in acest sens, si totusi, oare noi nu putem gandi si individual:cum sa faci asa ceva,cum sa batjocoresti si sa omori un om fara de pacat?!!!).
        Si daca asa ne-am comportat cu insusi DUMNEZEU cel FARA de pacat,cu asemenea BARBARIE, ma ingrozeste numai gandul cum ne comportam intre NOI oamenii(care suntem pacatosi-TOTI).

        Ma ingrozeste cand citesc despre moartea apostolilor si a majoritatii sfintilor care L-au urmat pe IISUS si au promovat invatatura SA, DREAPTA (ORTODOXA) INVATATURA .
        Imi spuneati sa ma uit la exemplele din istorie la oamenii arsi pe rug(si v-am spus sa va uitati la ISTORIE sa vedeti CINE i-a ars pe rug si cine a facut cruciadele si cine a pornit islamismul si cine vrea sa controleze lumea profitand de invatatura hristica-caci de aceea catolicii nu au pe Sfantul Duh de partea lor si nu pot sfinti nici apa;caci UNDE ne invata HRISTOS sa facem aceste lucruri,cand EL spune sa IUBESTI APROAPELE CA PE TINE INSUTI si SA ITI IUBESTI SI SA ITI BINECUVANTEZI si VRASMASII?!!!!UNDE DOAMNE?!!!DE CE DOAMNE TE ACUZAM PE TINE PENTRU PACATELE NOASTRE?!)
        Si eu va spun sa va uitati la exemplele din istorie, ce fel de om a fost IISUS, ce fel de oameni au fost sfintii si cum au sfarsit, rugandu-se pentru dusmani si pentru toti oamenii , aplicand invatatura lui HRISTOS DE A IUBI SI AJUTA TOTI OAMENII.Ca de aceea le spune SFINTI.
        Si daca ati ajuns sa va indoiti pina si de existenta lui Hristos(desi ,REPET:pina si evreii, islamistii si hindusii cred!!!) luati exemple RECENTE din ISTORIA ROMANIEI COMUNISTE ,EXEMPLE RECENTE, SFINTII INCHISORILOR.Luati si cititi si aflati-le povestile, cum au trait, ce minuni( in care nu credeti) s-au intamplat, cum au facut inchisoare zeci de ani pentru ca nu au vrut sa renunte la DREAPTA CREDINTA si cum Dumnezeu a facut sfinti din ei, cum a lasat marturie ca au fost sfinti facand in asa fel ca trupurile moarte ale acestora sa nu putrezeasca si sa miroasa a mir.Mergeti la o manastire sau locas unde sunt astfel de moaste si VEDETI SI MIROSITI SINGURA,CA TOMA, daca nu credeti.
        Parintele Lacatusu e la Gulesti in Bucuresti, Gheorghe Calciu la Bacau, Arsenie Boca la Prislop si cati nu sunt – ZECI, SUTE:
        http://www.fericiticeiprigoniti.net/marturisitori-a
        sunt asa de multi ca sunt si neidentificati.

        Si cata literatura excelenta. Luati si cititi carti precum „Sfantul Inchisorilor”,”Intoarcerea la Hristos” si multe multe altele scrise de acesti oameni culti(caci multi erau legionari si multi legionari erau SPUMA SOCIETATII si CULTURII ROMANE), CUNOASTETI-LE VIETILE SI CE FEL DE OAMENI AU FOST ACESTIA,CARE AU TRAIT ACUM RECENT, DACA IN HRISTOS NU PUTETI CREDE (ca au trecut 2000 ani si au aparut zvonuri) Va credeti inteligenta?!-VA PROVOC SA VA DOVEDITI SINGURA ACEASTA.CERCETATI si nu va luati dupa gura fariseilor.Nu va plac unii popi si ce fac?!Nu spune nimeni sa faceti ca ei.Aratati dvs prin ce faceti si cum simtiti ca puteti fi un om cat mai bun si mai bun ca acei popi care nu va plac.

        Spuneti ca dvs ” nu credeti orbeste in tot felul de bazaconii ” ca si cum v-ar fi frica ca va spala pe creier ‘cei cu religia inventata’.Invetata pentru control!!!
        De acesti oameni SMERITI, CARE AU CAUTAT DOAR BINELE, CARE RENUNTAU PINA SI LA PAINEA DIN INCHISOARE pentru ceilalti, care au cautat binele celorlalti , care puteau sa scape de inchisoare si torturi doar daca se lepadau de Hristos si de invatatura SA, de acestia va este teama ca va spala pe creier cu bazaconii?
        De acesti oameni MORTI in numele binelui va este teama ca va controleaza?!! CINE va controleaza doamna, ca sunt morti sau isi dau viata pentru alti oameni!!!
        De invatatura lui Hristos (care spune :”SA ITI IUBESTI APROAPELE(TOTI OAMENII) CA PE TINE INSUTI si PE DUMNEZEU DIN TOATA FIINTA TA, CA SI EL TE IUBESTE”), de acestea FUGITIT SI VA ESTE TEAMA ?!
        BINELE si MILA SI IERTAREA SI IUBIREA DE OAMENI VA SPERIE PE DVS?!
        ACESTEA SUNT BAZACONII PENTRU DVS?!
        Daca da, atunci ce mai este ‘bine’ si normal pentru dvs., daca insusi BINELE PUR este o bazaconie?!!!

        De aceea ma ingrozesc si ma framant.
        Cum poate omenirea sa respinga si sa si sa condamne binele si sa promoveze ORBESTE raul in loc de bine(cu credinta ca ce e rau de fapt e bine!!!)
        Scuzati-ma ca am ‘luato pe aratura’ , probabil de aceea nu pot intelege . Totusi as vrea sa imi iertati ironia din final si sa reflectati (pentru dvs) , asupra a ceea ce v-am scris-eu de cand mi-ati scris ma tot framant.
        Dumnezeu sa va lumineze si sa va ajute si Doamne ajuta TUTUROR!

  2. Buna Cristi, am citit conversatia ta cu aceasta doamna, chiar imi pare rau pentru ea, pentru felul ei de a gandi si a simti in acest moment dar sa nu uitam ca ce este cu neputinta la oameni la Dumnezeu este cu putinta…tot ce putem sa facem este sa ne rugam pentru ea si pentru toti cei care sunt departe de biserica si de Dumnezeu, tu ai facut tot ce ai putut pentru a ajuta acest suflet.

    Totusi spune intr-un pasaj ca este dovedid stiintific( si asa este) ca sufletul paraseste corpul si pleaca intr-o alta dimensiune dar nu la Dumnezeu…cu toata dragostea eu ii spun ca sufletul vine de la Dumnezeu, si tot la Dumnezeu se intoarce. Atat stiinta cat si religia de multe ori spun acelasi lucru si chiar se completeaza una pe alta.

    Si sa stii ca ai dreptate, pentru ca oamenii sa creada in Dumnezeu trebuie mai intai sa il cunoasca pe Dumnezeu prin cuvantul lui si odata ce il cunosc sunt sigura ca vor crede…

    Si cum spui tu ce legatura au spitalele cu bisericile? poate ca, daca nu s-ar fi construit chiar in acest moment catedrala, atunci oamenii nu ar folosi aceasta scuza ca sa vorbeasca de rau biserica, preotii etc…dar pe de alta parte vad si o ” incercare” pentru noi, acuma se vede cine are credinta tare si cine nu…

    Mereu cand aud pe cineva ca judeca preotii imi aduc aminte ca si Domnu nostru Iisus Hristos a fost judecat de farisei si El ne indeamnă, pe langa faptul sa nu judecam pe apropele nostru, sa nu facem ce fac ei dar sa ascultam cuvantul lor, pentru ca, cuvintul nu vine de la ei, ci de la Dumnezeu…si unde se citeste cuvantul lui Dumnezeu?…in biserica.
    Deci, doar studiind Biblia putem gasi sfaturi si raspunsuri la toate indoielile noastre…doamne ajuta, sa ne lumineze Dumnezeu mintea cu cuvantul lui si sa avem puterea de al auzi si de a-l urma. Cat despre judecarea apropelui, fie el.preot sau nu, nu ne sta noua in putere sa facem acest lucru…

    Si ca sa inchei, eu, pacatoasa numai cand ma gandesc la Sfintele Moaste ale tuturor Sfintilor, izvoratoare de mir si vindecatoare…oare nu este acesta un semn de la Dumnezeu pentru noi pacatosii? „Fericiti cei ce nu au vazut si au crezut”…

Exprimati-va pararea!

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s