Rugaciune comuna pentru bolnavi cancer

Doamne ajuta!

Intr-ucat starea Geaninei s-a inrautatit dupa cele 3 operatii si 28 sedinte de radiatii(in acest moment ea nu se mai trezeste din somnolenta) va propun sa facem o rugaciune in comun atat pentru ea cat si pentru TOTI bolnavii de cancer.

Haideti ca astazi la ora 20 (ora Romaniei) sa spunem cu totii TATAL NOSTRU dupa care sa urmarim si sa spunem in gand:

 

Doamne ajuta tuturor!

 

6 gânduri despre „Rugaciune comuna pentru bolnavi cancer

  1. Multumesc. Dumnezeu sa ne ajute tuturor, eu nu incetez sa ma rog, Bunul Dumnezeu cu Bunatatea LUI ne va ajuta asa cum stie ca este planul sau. Ca si cu Mami a mea, cand Tata mi-a spus ca Dumnezeu a vazut si stia ce rau se simte (eu nu stiam asta, zambea intotdeauna in prezenta mea, iar eu eram prea micuta ca sa imi dau seama de felul zambetului Mamei). Iar Tata mi-a spus ca acolo in Cer, Dumnezeu o va vindeca….
    Cand mergeam in camera si voiam sa ma joc, ma ruga sa-i piaptam parul, ca sa „se simta in ordine”. Nu-i placea sa fie ciufulita….. statea cu capul pe perna, pe o parte si eu o pieptanam, si-i faceam o coada, apoi, se intorcea cu greu pe partea cealalta si procedam la fel. Avea parul negru si fata alba, ochii inchisi la culoare. Nu suporta un fir de par pe gat, de aceea-l purta intr-un coc frumos, din cele doua cozi mari, impletite la ceafa. Nu stiu cum facea asta.
    Doamne, Bunule, Ajuta-ne pe toti, bolnavi, ori sanatosi!
    Amin!
    V

  2. E frumos sa aduni oamenii intr o rugăciune!!

    Trimis din Yahoo Mail pe Android Pe Lun 22 feb. 2016 la 17:38, TRATAMENTE CANCER EFICIENTE, NON – toxice a scris: | cristigologan posted: „Doamne ajuta!Intr-ucat starea Geaninei s-a inrautatit dupa cele 3 operatii si 28 sedinte de radiatii(in acest moment ea nu se mai trezeste din somnolenta) va propun sa facem o rugaciune in comun atat pentru ea cat si pentru TOTI bolnavii de cancer.Hai” | |

Exprimati-va pararea!

