rugaciune ora 20

in aceasta seara si in fiecare seara ne vom ruga pentru toti bolnavii(cine doreste).

” Tatal nostru ” urmat de :

si

 

4 gânduri despre „rugaciune ora 20

  1. Buna seara, In primul rand tin sa multumesc celui care a avut ideea sa ne rugam pentru cei in suferinta. Insa as propune sai pomenim in rugaciune si pe cei care au plecat ca Dumnezeu sa aibe grija de sufletele lor.

    Domnul Cristian , In luna iulie anul trecut sotul meu a fost diagnosticat cu cancer la pancreas. Dupa o operatie in luna august (care cred ca nu trebuia facuta) au urmat dureri groznice si in luna noiembrie s-a stins din viata. Medicamentele care au ramas de la el le-am lasat la spital la Sf. Luca din Bucuresti. Dar am gasit acasa unul care am reusit sa-l fac rost, dar prea tarziu pentru sotul meu. Este vorba de SULFAT DE HIDRAZINA. Prospectul este in ruseste dar am facut traducerea lui. Daca stiti pe cineva care ar putea sa-i fie de ajutor il donez cu mare drag.

    cu drag

    Mirela Stan

    În data de 24 februarie 2016, 19:22, TRATAMENTE CANCER EFICIENTE, NON – toxice a scris:

    > cristigologan posted: „in aceasta seara si in fiecare seara ne vom ruga > pentru toti bolnavii(cine doreste). ” Tatal nostru ” urmat de : > https://www.youtube.com/watch?v=FgvIVQpxJgo si > https://www.youtube.com/watch?v=vfViAyPr28Q” >

Exprimati-va pararea!

