se doneaza

Am primit din Canada <<essence of life>> ,cesium,potasiu,o2,DMSO,MSM,HYDRAZUNE SULFAT, (toate solutii ionice,de buna calitate  )din martie 2016,si alte medicamente din terapia alternativa,da sotia mea nu le-a mai folosit.
Ofer  toate medicamentele care au ramas ,GRATUIT ,celor care au nevoie.
Apelez la bunavointa D-vs,sa   fiu contactat de cei ce au nevoie,si poate BUNUL  D-NEZEU, sa-i ajute sa traiasca.
E pacat sa se piarda  medicamente valoroase ,fara sa ajute pe cineva.
TEL de contact .Fam Lungoci Deva   0721-161386, indiferent de ora, boala nu asteapta.

 

9 thoughts on “se doneaza

  1. Domnul Cristian, Silvia a murit, biata de ea, imi pare nespus de rau, eu nu am fost, cu fibrilatiile mele m-am linistit de cateva saptamani Nu as fi rezistat.. Si imi pare atat de rau, incat nu va pot descrie…. Stiu ca ma intelegeti, ca stiti deja atatea, cand v-am scris despre ea, ca sa ma sfatuiti cum sa fac sa o pot ajuta. In ultima vreme (asta fiind deja de cand am aflat eu de la o colega), nu mai primea vizite, probabil ca era tare schimbata, adevarat, nu iti place sa vezi mirarea ta si in ochii altora… Era asa de plina de viata si minunata, incat, ma doare sufletul si ma va durea toata viata. Nici Vasile nu mai este, observ si produse pentru cancer pulmonar… Dumnezeu l-a luat in cer de mai bine de un an. Sunt extrem de ingrijorata vazand cum oamenii se linistesc si accepta totul, ma compar cu ei, tocmai eu care si acuma plang pentru ei si pentru fratele meu drag… Asa vrea, Dumnezeu poate, a facut asa ca ca unii sa fie cu adevarat normali, iar altii sa nu uite niciodata. Tare as vrea sa imi schimb firea, dar vad ca nu se poate… Va multumesc pentru imensa bunatate, Victoria

  2. as dori sa primes acel tratament care s-a dovedit a fi foarte util b0lnavilor de cancer. Mentinezca nu eu am nevoie de tratament nici nu doresc sa fac afaceri ,dar am doua persoane foarte dragi sufletului meu si as dori foarte mult sa le ajut.multumesc anticipat

  3. marilena-lutescu@yahoo.com Trimis din Yahoo Mail pe Android Pe Vi 15 iul. 2016 la 13:33, TRATAMENTE CANCER EFICIENTE, NON – toxice a scris: | cristigologan posted: „Am primit din Canada <> ,cesium,potasiu,o2,DMSO,MSM,HYDRAZUNE SULFAT, (toate solutii ionice,de buna calitate  )din martie 2016,si alte medicamente din terapia alternativa,da sotia mea nu le-a mai folosit.Ofer  toate m” | |

  4. Va urmaresc de mult: am luat multe idei de tratament de la dv.: daca se poate va rog sa ma puneti in legatura cu dl. care doneaza suplimente. Am cancer la san stadiul IV cu posibile metastaze la plamini, oase si ficat. Nu am facut biopsie pe aceste organe ci doar pe sanul sting extirpat in feb. 2015. Ma lupt cu boala din mai 2004; Va multumesc si doar daca se poate. Liza Ungureanu Pe 15.07.2016, la 13:33, TRATAMENTE CANCER EFICIENTE, NON – toxice a scris:

    > >

  5. Cesiu ionic este iar disponibil; de la d-l Nicolae Lungoci din Deva. Trei sferturi din flaconul de cesiu de la Essense of life si putin potasiu. Poate cineva cauta si il va folosi in timp util.

    ________________________________ De la: TRATAMENTE CANCER EFICIENTE, NON – toxice Trimis: 15 iulie 2016 13:33:11 Către: traian.bite@outlook.com Subiect: [Articol nou] se doneaza

    cristigologan posted: ” Am primit din Canada <> ,cesium,potasiu,o2,DMSO,MSM,HYDRAZUNE SULFAT, (toate solutii ionice,de buna calitate )din martie 2016,si alte medicamente din terapia alternativa,da sotia mea nu le-a mai folosit. Ofer toate m”

  6. Pentru cesiu, tel. 0747500155 , 0755131525

    ________________________________ De la: TRATAMENTE CANCER EFICIENTE, NON – toxice Trimis: 15 iulie 2016 13:33:11 Către: traian.bite@outlook.com Subiect: [Articol nou] se doneaza

    cristigologan posted: ” Am primit din Canada <> ,cesium,potasiu,o2,DMSO,MSM,HYDRAZUNE SULFAT, (toate solutii ionice,de buna calitate )din martie 2016,si alte medicamente din terapia alternativa,da sotia mea nu le-a mai folosit. Ofer toate m”

  7. Cesiu ionic este iar disponibil; de la d-l Nicolae Lungoci din Deva. Trei sferturi din flaconul de cesiu de la Essense of life si putin potasiu. Poate cineva cauta si il va folosi in timp util.

    Pentru cesiu, tel. 0747500155 , 0755131525

    ________________________________ De la: TRATAMENTE CANCER EFICIENTE, NON – toxice Trimis: 15 iulie 2016 13:33:11 Către: traian.bite@outlook.com Subiect: [Articol nou] se doneaza

    cristigologan posted: ” Am primit din Canada <> ,cesium,potasiu,o2,DMSO,MSM,HYDRAZUNE SULFAT, (toate solutii ionice,de buna calitate )din martie 2016,si alte medicamente din terapia alternativa,da sotia mea nu le-a mai folosit. Ofer toate m”

Exprimati-va pararea!

