GIGI BECALI VA DONA 100 MILIOANE EURO PENTRU CONSTRUIREA DE SPITALE ALTERNATIVE CANCER IN ROMANIA

GIGI BECALI i-a uimit pe toţi! Vrea să doneze 100 de milioane de euro pentru...

Latifundiarul din Pipera este recunoscu pentru faptele bune pe care le face pentru cei nevoiaşi, însă anunţul făcut în urmă cu puţin timp i-a uimit pe toţi.

Becali vrea să doneze o sumă de-a dreptul impresionantă, nu mai puţin de 100 de milioane de euro, pentru construcţia unor spitale care să îi ajute pe oamenii nevoiaşi. Doctorii din aceste spitale vor face unele stagii de practică în Germania, unde se vor specializa pe metode alternative de vindecare a cancerului, iar apoi vor lucra gratuit în România, a mai precizat Gigi.

„Vreau să construiesc un spital în Pipera. Mi-a dat Hristos şi acum dau şi eu semenilor mei. Construiesc cel mai mare spital din România. Voi plăti 100 de milioane de euro pentru spital. Nu e ipocrizie sau populism pentru că nu mă mai interesează politica. La început, doctorii vor fi fără de atins. Medici ai Bisericii. Actualul ministru, Vlad Voiculescu trebuie ţinut în continuare. Am vrut să intru într-o combinaţie de parteneriat public privat. Nu am făcut-o publică, vă spun acum. Voi face singur acest spital. Eu îl iubesc pe Vlad Voiculescu pentru că iubeşte Biserica”, a spus Gigi Becali, în direct.

DUMNEZEU SA -I DEA SANATATE SI PUTERE SA DUCA LA BUN SFARSIT CE SI-A PROPUS, SA FIE SPRE FOLOS SUFERINZILOR!

DOAMNE AJUTA!

7 thoughts on “GIGI BECALI VA DONA 100 MILIOANE EURO PENTRU CONSTRUIREA DE SPITALE ALTERNATIVE CANCER IN ROMANIA

  1. Numai asa se pare ca vom avea in Romania un asemenea spital de elita , cu concursul -minunatului om -de o mare generozitate omeneasca ,care de fiece data a venit in sprijinul celor necajiti .Acest mare OM este d-l GIGI BECALI -care a depasit orice asteptare din partea unui singur om ….Se pare ca santeti calazuit de Divinitate Asa sa va ajute D-zeu si sub obladuirea domniei voastre si pe cei neajutorati .
    Doane ajuta-ne ! Multumim d-le Becali ..!!

  2. Pot spune ca desi am facut o facultate si am muncit cum am putut o viata, nu am putut sa fac nici o farama din ceea ce face Becali. Repet: nici o farama. Nu am luat un pai care nu era al meu, nici eu nici nimeni din familia mea proprie (Sot, copii). Din cauza profesiei, sunt asa cum sunt. Nu comentez. Acest gest (al lui Becali (pe care il felicit si imi dau lacrimile cand vad cum ajuta nenumarati oameni din jur), l-am asteptat de la toti care au bani multi. Becali acum e in zona inundatiilor sa ajute la refacerea caselor celor batuti de soarta. A mai facut case dupa inumdatii. A facut si Antena 3 case dupa inundatii, din banii domati de noi, au ajutat la refacerea cat de cat a zonelor unde au fost tzunami si altele. Antena 3 a mers sa caute casele acoperite de zapada, unde nici nu se mai stia daca traiesc oamenii. Au salvat copii, femei insarcinate care trebuiau sa nasca. A fost o iarna groaznica. Alt ajutor nu am vazut, decat niste conteinere de adapostit trimise parca de Guvern, la inundatiile de la nord Dunare. Becali era peste tot. Nici nu stiai si auzeai de el ca a fost acolo si dincolo sa ajute, sa ridice case, sa trimita la tratament bolnavii grav, in diferite tari unde acestia erau asteptati. Nu am cuvinte. Si Credinta este cea care-l indeamna sa faca aceste gesturi absolut de admirat. Asa cum este el, mai mult autodidact, e de admirat. Si rudele lui la fel, toti sunt uniti si se ajuta. Sunt o categorie aparte de romani acesti oameni. De admirat, repet. As vrea sa fiu si eu o sora de-a lor. Nu trebuie sa imi dea nimic, dar sa stiu ca am frati cu adevarat, ca sunt inconjurata de oameni plini de iubire si de credinta. Dar, nu am avut parte decat de parintii mei minunati si fratele meu cu inima buna si blanda, cu familia lui. Cumnata mea s-a operat de inima si nimeni nu a intrebat-o sa o ajute. Eu eram operata in alta parte, nimeni nu m-a intrebat. Daca eram intre fratii si surorile Becali, ma intreba o asezare intreaga ce fac. Si nu-mi lua NIMENI nimic din ce este al meu, cu cea mai mare nesimtire. Cand te nimeresti langa astfel de oameni, nu vei mai avea nimic. Vei fi sarac, iar ei se vor simti indreptatiti sa iti ia si ce este al tau.

  3. Singurul om de pe aceasta planeta care face numai binefaceri ! iar de acum incolo cred ca cu ajutorul Bunul Dumnezeu o sa faca si minuni prin tratarea bolnavilor de boala secolului!!! sa ii dea putere Dumnezeu sa faca tot cea ce a spus ! MARE OM .!

  4. Sa-i ajute Dumnezeu sa faca ce si-a propus,pt.ca e f.greu sa alegi alternativa,daca nu esti indrumat de un medic de specialitate. Din pacate,dl.dr.Pavel Chirila a dorit sa faca langa Bucuresti acel spital de recuperare pt.bolnavii oncologici,dar nu a fost sprijinit,astfel a facut clinica pe valea Nerei,cu f.mare greutate. Daca cineva doreste sa faca ceea ce si-a propus dl.Becali,ar fi bine sa se consulte si cu dl.dr.Chirila,caci si dansul este un om al lui Dumnezeu,cu mare credinta si vointa in a-si ajuta semenii. Doamne ajuta ! si Sa auzim numai de bine!

Exprimati-va pararea!

