acatistul sfantului Nicolae

2 gânduri despre „acatistul sfantului Nicolae

  1. Va multumesc ptr. email.Am vazut ca sunteti printre putinele persoane care mai au onestitate si corectitudine in Romania,si zic acest lucru vazind fapticce se intimpla zi cu zi.Am ramas surprins de faptul ca anumite persoane ,care au avut probleme de sanatate si au reusit sa scape de acestea,imediat au inceput sa dea sfaturi si retete de tratament ,dar contra cost ,unii vinzind toate prostiile,ca romanul ia de bune orce ,nu degeaba suntem considerati cei mai creduli din Europa.Si eu am avut ,din nefericire o problema de sanatate foarte dificila,dar care , in timp ,a luat o intorsatura favorabila,mai ales dupa ce am avut sansa de a fi tratat intro clinica naturista din strainatate.Daca ati reusi sa creati o modalitate de dialog intre persoanele cu diverse afectiuni ,si care reusesc sa se refaca ,atit datorita experientei dvs cit si a altor interventii, ar fi extraordinar.Eu mam restabilit in Romania ,la sugestia celor de la clinica din strainatate ,deoarece unpas important a fost tocmai acela de a ma trata si folosi plantele ,fructele ,semintele etc.tocmai din locul in care a luat nastere ADN-ul meu.Ei puncteaza foarte mult pe acest aspect esential.Atita doar ca la noi este exact invers ,vad ca toate magazinele naturiste sunt pline cu produse din import multe fara nici o certificare .Eu ,de ex.caut de mult timp ceai de Pelin dulce ,sau Pelinita dar nu stie nimeni de acesta ,toti recomanda Pelinul ,dar nu este acelasi lucru.Imi spunea un cunoscut ca ar fi ceva sub forma de capsule ,dar nu am gasit pina in prezent.Speranta moare ultima,asa ca eu sunt optimist, ca orice maramuresan adevarat.Cu stima ,Marin.M

    • cred ca punctati corect aspectele legate de consum de alimente LOCALE mai putin afirmatia :”Am vazut ca sunteti printre putinele persoane care mai au onestitate si corectitudine in Romania” – in mod cert nu ma regasesc aici dar cu ajutorul Domnului trag nadejde la indreptare.Sanatate, Doamne ajuta!

Exprimati-va pararea!

