nevoie urgenta

Doamne ajuta!

Avem nevoie urgent de sulfat hidrazina pentru un copil de 15 luni.cine poate ajuta va rog sa lasati cun comentariu mai jos cu date contact(nu vor fi facute publice)

Multumim!

Craciun cu pace , rabdare, DREAPTA credinta, nadejde , dragoste si toata roada Sfantului Duh si darul Mantuitorului!

Hristos s-a nascut!

11 gânduri despre „nevoie urgenta

  1. Stimate domnule Gologan,

    Fiind prima zi din Noul An, 2017, Va urez sa aveti parte de sanatate deplina si multa putere de munca, pentru a putea continua misiunea pe care ati primit-o de la Bunul Dumnezeu si v-ati asumat-o cu atata daruire.

    De mai mult timp va urmaresc, fiind interesat de modul natural si naturist de abordare a sanatatii/bolilor umane, in general, eu fiind destul de bine,

    *doar cu un diabet de tip 2, pe care incerc sa-l stapanesc doar cu abordare naturista. Chiar am inteles din blogul dvs. ca aveti o abordare noua referitoare la diabetul de tip 2, de care sunt foarte interesat.* Acum va scriu, insa, manat de dorinta de a ajuta o verisoara din USA, cu un sfat, pe care sper sa-l primesc de la Dvs. Cateva informatii despre verisoara:

    *-este in varsta de 49 ani, mama a 6(sase) copii, ultimul facut acum 18 ani, dupa ce si-a descoperit ciroza ficatului. Copilul este bine, sanatos, mama in schimb a avut o evolutie oscilanta a cirozei, pana in toamna lui 2016, cand a fost depistata, tardiv, cu cancer, gradul 4, cu metastaze.*

    *S-au hotarat sa urmeze si a urmat tratamentul dupa metoda Gerson, la o clinica specializata, in insulele Hawaii-USA. Aceasta timp de 2 saptamani. Acum s-a intors acasa, oarecum derutata si nemultumita de faptul ca in cadrul clinicii nu a primit calmante pentru dureri in umar si mana. S-a izolat in casa, chiar si fata de rude apropiate (frati,cumnati). Este o persoana credincioasa, cu deosebire mama ei, matusa mea, membrii marcanti in cultul penticostal, din Chicago-USA (eu sunt ortodox practicant).*

    *M-am gandit la Dvs, la experienta Dvs, in aceste momente, poate aveti cateva sfaturi si incurajari, pe care as vrea sa i le pot transmite.*

    *Daca aveti nevoie si de alte informatii, va stau la dispozitie.*

    Cu multumiri si multe urari de bine si sanatate, acum la inceput de An Nou.

    Valeriu Gherman-0744.523740, Mail: valgherman@gmail.com Domiciliu:Cluj Napoca

  2. Buna ziua,

    O cutie de sulfat de hidrazina pe care am primit-o in decembrie pentru fetita mea,o am in casa. Termenul de valabilitate este 01.2018. Cine doreste sa ma contacteze la nr de telefon 0758742885. Imi pare rau ca nu am scris mai devreme insa nu am avut putere…..

Exprimati-va pararea!

