Pilda fiului risipitor

dar si a celui „zelot” :

http://ziarullumina.ro/despre-ne-risipa-iubirii-pentru-doi-fii-risipitori-119765.html

In continuarea acestei pilde va invit sa cititi si acest articol :

http://www.cuvantul-ortodox.ro/2016/08/19/nepomenirea-ierarhilor-schisma-razvratire-parintele-epifanie-sf-anastasie-sinaitul-sa-nu-subestimati-puterea-arhiereasca/

cred eu ca avem astazi astfel de madulare vii care lupta din interior precum Biserica Ortodoxa a Bulgariei  sau a Georgiei si altii deci nu e cazul sa ne credem singurii detinatori ai ‘adevaratei ortodoxii’ si sa ne facem noi de capul nostru ‘biserici’- sper sa nu ma insel, dar momentan asta cred (am stat si m-am gandit putin daca sa mai public vre-un articol pe aceasta tema si intr-ucat am prezentat lucrurile dintr-un punct de vedere consider ca este corect sa le prezint si din alt unghi – alegerile le  las in seama dvs ) 

cred de asemenea ca toti suntem ‘un fel de’ fii rataciti pe care Tatal ne asteapta cu drag acasa, pururea – cel putin eu sunt/am fost mai mereu si slava Domnului ca nu m-a lasat in ratacirea mea.

Sa ne ajute bunul Dumnezeu sa ne reintalnim cu totii acasa…in casa Tatalui!

Doamne ajuta!

Exprimati-va pararea!

