sanatate duhovniceasca

https://www.scribd.com/document/127936279/Serafim-Rose-Ortodoxia-si-religia-viitorului-pdf

https://www.scribd.com/document/128844829/2011-Apostazia-Si-Antihristul-Dupa-Invataturile-Sfintilor-Parinti

Doamne ajuta!

7 gânduri despre „sanatate duhovniceasca

  1. Doamne ajuta, Cristi!Sunt eu, bolnava de candida imunosupresive.Foarte frumoase carti,”Apostazia si Antihristul” o am si eu…de la una din manastiri. Dumnezeu nu a luat harul din Biserica Ortodoxa Romana(nu inca!).Sanatate,bucurii duhovnicesti si mantuire sa iti daruiasca Bunul Dumnezeu!!!

  2. Doamne ajuta,
    Va rog frumos sa imi spuneti daca e bine ca fata mea de 17 ani sa faca colonoscopia, mai ales ca acum 2 ani a facut chimioterapia si radioterapie si a avut niste probleme la colon, iesea afara cu putin sange, i-a recomandat colonoscopia dl, doctor care a consultat-o, ii poate dauna aceasta procedura medicala?
    Va multumesc mult!
    Domnul sa va aiba in paza!

  3. Bunul Dumnezeu si Maicuta Domnului sa va dea multa sanatate si sa va ajute in tot ceea ce faceti dumneavoastra pentru bolnavi!Sa va ocroteasca si mantuire sa va daruiasca!
    Doamne ajuta!

Exprimati-va pararea!

