Alergii – tratamente naturale

Cele mai multe alergii, de obicei, dispar relativ rapid dacă utilizați cel mai sigur, cel mai puternic, mai ieftin și mai eficient antihistaminic-antitoxina in existenta:  vitamina C.

Cum poate o simpla vitamina înlocui o specialitate medicala?

conform http://www.doctoryourself.com/allergies.html:

Înțelepciunea este în simplitatea si siguranta ei. Hipocrate, parintele medicinei , a declarat: „Din mai multe căi de atac, medicul trebuie să aleagă cea mai puțin senzationala.” Terapia cu vitamina C este sigura, simpla și eficienta.

Desigur, din moment ce am tot fost învățați că ce este sigur și simplu nimic nu poate fi, eventual,  eficient medical. Așa că am să vă dau cazul prietenului meu Tim.

Tim si-a adus soția și familia sa pentru a vorbi despre scarlatină.  Am discutat de rolul de vitamina C ca un antipiretic (scade febra) și valoarea ca un antibiotic. Ei au fost dornici să se concentreze pe această.Doar în trecere, Tim a menționat, de asemenea, unele probleme de alergie nespecificate. Am menționat pe scurt ca vitamina C a avut o mare utilitate acolo, de asemenea.

Tim m-a sunat câteva săptămâni mai târziu.

„Rezultat bun cu febra”, a spus el. „Am dat toți la copiii grame de vitamina C și numai unul dintre ei au avut simptome de scarlatina. Asta a fost Jeffrey, și el a trecut peste asta mult mai repede decât medicul s-a așteptat ca el să o faca .”

„Asta-i foarte bine, Tim”, am spus.

„Există mai mult de spus”, a răspuns. „Am fost înțepat de o albină săptămâna trecută.”

„Şi?”

„Și eu sunt alergic la intepaturile de albine.”

ULP. El nu a mi-a spus anterior.

„Am si un inhalator medicinal,” Tim a continuat. „Întreag kit și kaboodle. Când am fost înțepat, am luat 25.000 de miligrame de vitamina C în prima oră. Până la sfârșitul zilei, am luat 100.000 de miligrame. Nu am avut nici un simptom alerfic-deloc. Nici măcar umflare.  ”

„Dar ai folosit medicament, nu?”

„Nu!” Tim a spus. „Asta e un lucru uimitor. În mod normal, ar fi trebuit sa, sau, probabil, as fi  murit. Dar de data asta, tot ce am făcut a fost sa iau megadoze de vitamina C. vorbim despre o antitoxina-antihistaminica! vitamina C chiar functioneaza.”

Am fost speriat de mizele mari Tim cu care s-a jucat , dar  impresionat de constatările sale.

Robert F. Cathcart, MD, se uită la alergie (si multe alte conditii, pur și simplu în termeni de cât de multa vitamina C este nevoie pentru a le vindeca. El are multă experiență ca un clinician și a publicat numeroase lucrări referitoare la acest subiect.

Și el are dreptate.

O femeie tânără, 20 de ani, a fost adusa la mine o dată de familia ei. Ea a fost alergică la cai și fân. Din moment ce ea a iubit  plimbarile, și părinții ei au mai multi cai  in hambar, asta a fost o mare problemă. Pentru tanara nu a fost ușor să isi schimbe obiceiurile alimentare , dar a fost dispusa să ia o mulțime de vitamina C. Acesta a fost eficace, așa cum ea spune:

„Ori de câte ori am luat 20.000 de miligrame de vitamina C pe zi, nu am avut alergii deloc. Singura dată când am avut reactii alergice a fost atunci când am băut bere. Așa că nu am mai baut nici e bere, sau în cazul în care am băut, am luat un plus de 10.000 mg C. Nu am avut niciodata probleme cu cai sau fân din nou. ”

Am avut un client care a fost o dată alergic la tot, la propriu. Ea a spus că ea ar fi fost depistestata pozitiv alergica la 72 de substanțe diferite. N-am mai auzit de asa  o condiție severa înainte, și se pare că, nici  alergologul ei nu a auzit. El a spus că ea ar putea să ia o „megadose” de probabil 1.000 de miligrame pe zi. FARA EFECT. I-am sugerat că iau vitamina C pentru  toleranța  intestinului, și țineți nivelul vitamina C chiar sub valoarea care a cauzat scaune moi. Acest lucru sa dovedit a fi de aproape 40.000 de miligrame pe zi.

(comentariu-nu uitati sa luati vitamina C pe cale orala impreuna cu bioflavonide -citrina/covitamina P)

Ea a luat vitamina C cat de multa a putut. Acesta a fost la sfârșitul celor 72 de alergii.

Și am văzut mai mult decat același lucru cu copii și adolescenți, prieteni și vecini, toate vârstele și etapele. Ia suficienta vitamina C pentru a scapa de simptome alergice, indiferent de cantitate … dar mentineti doza maxima ingerata cu câteva mii de miligrame sub valoarea care ar provoca scaune moi.(comentariu-incepti cu doze mici-cateva grame si le cresteti treptat, pe masura ce organsimul de adapteaza)

Gândiți-vă la acest lucru: ce se va întâmpla de fapt, dacă toată lumea au fost de fapt sănătoasa? Dacă fiecare persoană ar fi avut vitamine? Dacă nu au fost necesare doctori si spitale și produse farmaceutice, toate cele care prospera din boală,? În America , Există un interes legitim in boala. Nu există nici un profit in prevenirea bolii.

Problema cu DZR e ca , in timp ce dozele zinice recomandate sunt sigure pentru toti,nu este masura unica  ce rezolva prolemele tuturor.

Să presupunem că temporar DZRsunt corecte atunci când ne spun că suplimentele de vitamine pot vindeca doar bolile de deficit de vitamine, și nimic altceva. Dacă acest lucru este adevărat, atunci când o boala este vindecata prin suplimente, indică un deficit.Dacă zinc grabeste recuperarea de la raceala (si multe studii confirma acest lucru), atunci persoanele cu raceli sunt deficitare zinc. Dacă o mulțime de vitamina C scurteaza intensitatea și durata recelilor comune (și există zeci de studii stiintifice care dovedesc acest lucru), apoi persoanele cu raceli sunt deficit de vitamina C, de asemenea. Prin urmare DZR sunt sub nivelurile de deficit!

DREPT: Cantitatea de un supliment nutritiv care vindecă o boală indică gradul de deficiență a pacientului. Prin urmare, aceasta nu este o megadoza de vitamina, ci mai degrabă o megadeficienta de nutrienți cu care avem de-a face.

Alergiile constituie evident o astfel de megadeficienca.

Trebuie să utilizați vitamine corect pentru a face o treabă buna. Cantități mari FUNCTIONEAZA; cantități mici NU. Doza depinde de pacient.  va trebui să utilizați fel de mult cat este nevoie pentru a obține rezultate. Dr. Frederick Robert Klenner a spus, „Dacă vrei rezultate, utilizați acid ascorbic adecvat. Nu trimite un băiat să facă treaba unui bărbat.” Dacă ar fi să mor mâine, aș vrea să ne amintim că ți-am spus acest lucru astăzi: „. Luați suficienta vitamina C pentru a fi fara simptome, oricare ar fi această cantitate”

Siguranța terapiei vitamina C este inatacabila. Dr. Klenner scrie, „Vitamina C este cea mai sigura substanța la dispoziția medicului.”

Terapia Vitamina: nu o da la o parte pana nu ați încercat. Și mai ales, până când ați citit personal Influențe nutritive pe caz de boală, de MelvynWerbach, MD; Cum sa traiesc mai mult si simti mai bine de Linus Pauling-singurul DUBLU LAUREAT PREMII NOBEL NEDIVIZATE, vitaminele in medicina, prin Bicknell și Prescott, Ghidul clinic pentru utilizarea de vitamina C, editat de Lendon Smith, MD; Vitamina C Connection, de Emanuel Cheraskin, MD; Manualul unui medic pe Orthomolecular Medicine, editat de Roger Williams; și Psihiatrie Orthomolecular , de David Hawkins, MD și Linus Pauling. Nu fi descurajați de aceste falutin „titluri de înaltă. „Orthomolecular” este, de obicei doar un alt termen pentru megavitamine. Acestea sunt cărțile pe care doriți să le studiati.

Am ridicat copiii mei tot drumul în colegiu, fără ca oricare dintre ei sa necesite vreodată o singură doză de un antibiotic, nici măcar o dată. De ce?Pentru ca am folosit vitamine în schimb, de aceea. Și o mulțime  de vitamina C. Cu Vitamina C tratați foarte eficient gripele și mononucleoza acestora; s-a oprit imediat tusea acestora și bronșită acestora; aceasta a redus febra lor și a vindecat gâtul lor inflamat.Repet: ei nu au avut o dată un antibiotic. Datorita vitamina C, nu au nevoie de  antibiotice. Nu este faptul că copiii nu vor fi bolnavi, pentru că ei fac bol. Calea naturala de vindecare nu este vorba despre a evita medici și medicamente. Calea natural de vindecare este de aproximativ nu avea nevoie de medicamente. Și terapie orthomoleculare se refera la utilizarea de vitamine în loc de droguri/medicamente chimice.

Vitamina C este doar una dintre multe vitamine, vitamine sunt doar o parte din hrana, iar hrana este doar un aspect al sănătății. Și chiar și atunci, uite ce poate face doar o vitamina.

Vitamina C inlocuieste antibiotice, antihistaminice, antipyrretice, antitoxice, și medicamente antivirale , la niveluri saturație (toleranță intestinului) . Aceasta este declarația cea mai inflamatorie în medicină.

„Eu nu cred în Alergii”
Un prieten de-al meu englez mi-a spus că el abia a auzit de alergii până când a venit la Statele Unite . „Alergiile au fost destul de rare în Marea Britanie „, a spus el.” In America se pare că toată lumea le are, copii mai ales „Dacă ați întrebat bunica, ea ar putea spune întreaga afacere alergie este ridicola Există alergii reale, desigur:.. ar fi rezultatul fatal al transfuziei tip greșit de sânge într-o persoană. Orice altceva este simplă prin comparație, și merită terapie nutrițională.

Mai întâi de toate, ceea ce am eticheta acum „alergii” ar putea la fel de ușor să fie numit „subnutritie” și cred că ar trebui să fie. Majoritatea americanilor sunt demonstrabil scorbutici, sau chiar pe punctul de a face scorbut (McCormick, 1962). Insuficiente rezultate vitamina C din sensibilitate exagerată la niveluri  medii iritante, toxine, substanțe chimice, poluare și microorganisme. Deficiențe de vitamine A, B-complex si E se  manifesta frecvent ca probleme de piele sau de hipersensibilitate la alimente, stres, microbi sau șoc. Milioane de persoane au  deficiențe vitamine . Alimente care umplu matul și îngrașă, dar nu fortifica organismul este ca încercarea de a construi un perete cu cărămizi și mortar nu: va rezista doar până te apleci asupra lui.

 

Erupții cutanate, urticarie, respirație tulbure și cum, atunci când s-au adunat într-un singur trup sunt denumite colectiv „alergie”. Când unii oameni se apropie așa și așa, ei au o „reacție alergică”. Ce faci atunci? Doar stați departe de ceea ce declanseaza reactia. Nici lapte, nici praf, nici pisici, nici pene, etc. Nimic nu se realizează din beton. Cum poate fi evitata vindecarea? Dacă fiul tău a fost transpirat in palme,are urticarie sau „fluturi” de fiecare dată când a telefonat o fată si se  ceară o dată, ai la concluzia că e alergic la femei si-l trimită la o mănăstire? Desigur că nu. Te-ai afla de ce a ajuns atât de nervos și îl întări, incurajeaza-l și mai ales permite să treci peste asta.

Deci, de ce nu face la fel pentru corpul tau?

„Alergice” vă spune nimic mai mult decât orice alt simptom. Simptomele ne spun că trupul nostru nu este destul de corect. Naturopatii ne spun că, dacă trupul nostru nu este destul de corect, ar trebui să luăm o privire la modul în care aveam grijă de el. Verificați dieta dumneavoastră în primul rând, nu pentru prezența „alergeni”, ci mai degrabă pentru o absență de nutrienți. Puteți începe cu un test de saturație cu vitamina C, după cum sa menționat mai sus.

Alte întrebări : Ești in evitarea de conservanți chimici și alți aditivi alimentari care nu sunt necesari? Evitarea de medicamente, fara prescriptie medicala si altfel? Esti suficient de odihnit? Ai nevoie de o rapida curățare? O dieta aproape vegetariana?Aceste întrebări ar trebui să înlocuiască baterie după baterie de teste de alergie.

Bunica ar fi spus (a mea a făcut, oricum), ca trebuie sa mananci un pupic de murdărie înainte de a muri. Unul dintre frații mei odată cu încredere m-a asigurat că am putea mânca excremente de câine, muste si toate, și încă nu m-ar ucide. Este sigur să spun că un organism sănătos natural nu va fi deranjat de alergii. Modul de a avea un corp natural sănătos este să nu mănânce greșit. După cum spune Dr. John A. Myers în „Rolul unor elemente nutritive in starea de sanatate a dintilor si structurile lor de sprijin” din Analele de Medicina Dentara (22) 2, iunie 1958:

„Dieta moderna civilizata, după mult prelucrare, modificare, învechire, și gătire complet, produce copii cu carii dentare agresiv, defecte ale scheletului, alergii si oboseala, împreună cu modificările emoționale și nervoase vazute la animalele experimentale. (Pag. 38)”

Mai degrabă, felul de a fi sănătos este înșelător de simplu:

1.) Evitati sau limitati carnea, zahăr, și mancari procesatejunk food… sau reduceti cât mai mult posibil.

2.) În schimb, manancati cereale integrale, fructe, leguminoase, legume fierte sau crude usor, si sa ia suplimente de vitamine alimentare (în special vitamina C).

3.) Curățați deșeuri din organism prin posturi cu sucuri naturale curate ocazionale și o dietă naturală de zi cu zi, care este ridicat in fibre si fara alimentelor colorate sau conservate artificial ..

Acest lucru este mai mult decât orice medicament. Acesta este un remediu real, pentru toti , oameni buni.

Drepturi de autor http://www.doctoryourself.com/allergies.html

a se vedea si http://www.doctoryourself.com/allergies.html

referitor la alimentatie am de precizat punctul meu de vedere:  e important ca hrana,apa ..mediul sa fie CURATE si NEprocesate(ca sunt alimente de natura animala sau vegetala, conteaza mai piutin atat timp cat sunt binecuvantate)

Doamne ajuta!

2 gânduri despre „Alergii – tratamente naturale

  1. Va rog sa-mi scrieti ce fel de vit. C trebuie sa cumparam. Multumesc.

    Pe 11.12.2015, la 13:53, TRATAMENTE CANCER EFICIENTE, NON – toxice a scris:

    > >

    • vitamina C cu bioflavonide(sa iaba CITRINA /covitamina P) pentur administrare orala.NU incepeti cu megadoze ci cu cateva grame pe zi si le cresteti pina ajungeti la limita organismului dvs(o veti sti cand veti avea diaree de la eliminarea de vitamina C in exces).Mentineti doza maxima SUB aceasta limita tolerata a organsimului dvs.Anuntati-ne de rezultate.Doamne ajuta!

Exprimati-va pararea!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.