Clisme de cafea in CASEXIE pentru a ajuta controlul pierderii in greutate

Inca un alt studiu, efectuat la Universitatea Heidelberg arată inca o data că ficatul este organul care controleaza pierderea în greutate severă și irosirea musculara in casexie. Pentru cei ce nu stiu inca ce e casexia, cititi despre casexie aici click

„Medicii credeau că, cancerul re-programeaza metabolismul  de concentrare a tuturor energiilor in cresterea tumorii” spune Prof. Dr. Stephan Herzig, din Centrul german de Cercetare Cancer , Universitatea din Heidelberg. Cele mai recente cercetari arata ca cancerul nu produce casexie, ci joacă un rol în niveluri scăzute de lipide din cauza ficatului ce elibereaza cantități insuficiente de lipoproteine ​​cu densitate foarte mică (VLDL), care facilitează transportul de grasime in sange.

„Rezultatele noastre dovedesc, pentru prima dată, că pierderea dramatica de masa corporala poate fi controlată de către ficat”, spune Stephan Herzig.

Casexia adesea se prezintă cu un ficat gras inflamat si afecteaza aproximativ 70 la suta din pacientii cu cancer. Cașexia este caracterizata prin pierderea dramatica de greutate corporală,”inexplicabila”( fara schimbarea regimului alimentar, motive hormonale, etc.)  indiferent de aportul alimentar caloric . Victimele pot pierde pana la 80 la suta din grasimile si a muschii corpului, devenind scheletici. Pierderea masei musculare are ca urmare producerea de slăbiciune profundă, imobilitate și eventual deces la pacientiiAproximativ 40-50% la suta din totalul deceselor provocate de cancer sunt o consecință directă a casexie.

Rolul ficatului in cancer

Ficatul are mai multe funcții, printre care si:

Este principalul filtru / detoxifiant al organismului.

Ficatul metabolizeaza grasimea organismului.

Atunci când ficatul devine supraincarcat cu toxine și alte sarcini, devine lent și gras. In acest moment, nu se poate efectua oricare dintre aceste funcții bine și sănătatea scade.

Fiecare substanță care este absorbită de intestine trebuie să treacă mai întâi prin ficat înainte de a merge in circulația generală. Ficatul dispune de toxine produse pe plan intern din conținutul intestinal, alimente, apă și medicamente, și extern din aerul pe care il respira. Grasimile pe care organismul le foloseste pentru energie, transporturi hormonale, creșterea în greutate și alte funcții sunt produse în ficat.

Funcție hepatică alterată este o invitație pentru acumulari toxice în organism, care la rândul său, induce cancer și împiedică, de asemenea, capacitatea organismului de a lupta cu cancerul.

Conform Dr. Gerson, inca dinainte ca un pacient sa fie diagnosticat cu cancer, ficatul este afectat si prezinta simptome de slabiciune.

Clisme de cafea la salvare

Max Gerson a fost primul care a propus clisme de cafea ce au avut un efect pozitiv asupra pacientilor cu cancer. Gerson a învățat că o mai bună circulație și integritatea țesutului ar preveni raspandirea cancerului si distruge tumorile maligne.

Dr. Kelley, care a imbunatatit regimul metabolic Dr. Gerson, a subliniat si el importanta clismelor de cafea in detoxifierea ficatului si colonului(clici aici pentru mai multe detalii clismele cafea Kelley). 

Clisme de cafea faciliteaza în primul rând eliminarea deșeurilor toxice din ficat si alunga grasimea din ficat.

Clisme de cafea promoveaza, de asemenea, absorbtia de vitamina A(caroteni), care sa permita pacientilor sa utilizeze cantitati mari de vitamina A – mai ales atunci cand sunt combinate cu sucul, care joacă un rol vital in functia imunitara, prevenind inflamatiile si umflaturile si, mai ales, dizolvand invelisul protector al celulelor canceroase si ajutand sistemul imunitar sa le identifice si sa la distruga.

„Clisme de cafea nu sunt date pentru funcția asupra intestinelor, ci pentru stimularea ficatului.” ~ Max Gerson

Cum funcționează clisma de cafea

Clisma de cafea determina ficatul să-și arunce toxinele, stimuland fluxul biliar toxic din ficat, pentru a promova producția de glutation(cel mai puternic antioxidant intern,responsabil si cu detoxifierea) (prin acidul palmitic), dilata capilarele în ficat pentru a hrani celulele hepatice, pentru a promova reducerea durerii în organism, infuza o mulțime de antioxidanți, stimulează ficatului de a elimina grasimile acumulate –  în timp ce stimuleaza tot sistemul enzimatic de detoxifiere din ficat și intestine mici.

De fapt, casexia(click aici) este datorata ciclului acid lactic dintre celulele canceroase si ficat, care consumă cantități enorme de energie și lasă cantități mari de acid lactic în sânge: 

Celulele canceroase consumă glucoză și excreta acid lactic, care ajunge în sange. Acidul lactic calatoreste la ficat. Ficatul transformă acidul lactic în glucoză. Ficatul eliberează glucoza si celulele canceroase sunt susceptibile de a ridica aceasta glucoza, deoarece celulele canceroase consuma aproximativ de 15 de ori mai multa glucoza decat celulele normale deci ciclul reîncepe. Ambele capete ale acestui ciclu consuma cantitati mari de energie, care pot slabi pacientul cu cancer si impiedica nutrientii de a hrani celulele.( a se vedea CAUZELE CANCERULUI (click aici))

 

În timp ce acest lucru poate părea ca un ciclu inofensiv, există două motive care aproximativ 50%  din TOTI PACIENTII CU CANCER MOR DIN CAUZA CASEXIEI.

  1. Conversia glucozei in acid lactic a celulelor canceroase și conversia acid lactic in glucoza in ficatconsumă cantități masive de energie.
  2. Acidul lactic în sine, în timp ce acesta este în sange, poate bloca substantele nutritive cheie de a ajunge la celulele sănătoase (adică celulele non-canceroase), cele care va tin in viata.

Observati va rog ca ACIDUL LACTIC este responsabil pentru ambele motive de slabiciune de mai sus.

Acidul lactic este tot o toxina. Orice lucru ajuta cu detoxifierea (fie compusi sulfurici din alge marine, antioxidanti externi ca vitamina C sau interni ca glutation, MSM, zeoliti etc.) si in special clismele cu cafea vor ajuta cu eliminarea acidului lactic din sange, deci combaterea casexiei.

Toti bolnavii de cancer au acid lactic in sange dar nu toti sufera de casexie(sau nu inca)

Pentru pacientii avansati, care prezinta deja semne de casexie exista o substanta, care va bloca formarea acidului lactic in ficat numita sulfat de hidrazina. Am prezentato pe scurt aici (click) si in carte detaliat.

 

Cum se face o clisma de cafea(pe scurt)

O clisma cafea foloseste apa distulata sau filtrata si cafea, răcita infuzata în colon pentru a stimula ficatul pentru a elibera bila si incarcaturile de grasimi si toxine acumulate in colon pentru eliminare. Clismele de cafea sunt o parte integrantă din cele mai de succes planurile de luptă anticancer și sunt cunoscute pentru a calma, de asemenea, erupții cutanate, depresie, confuzie, tensiune nervoasa generale, simptome legate de alergie, durere  severe cronica in timp ce ajuta la lupta contra bolilor organismului și cancerului.

Aveți grijă de ficat și va avea grijă de dvs.

Pentru mai multe detalii despre clisme de cafea am tradus pentru dvs  parte din capitolul IV din cartea  Dr. Kelley referitoare la  clisme decafea si detoxifierea ficatului si colonului(clici aici)

Pentru mai multe detalii despre detoxifierea altor organe interne si a intregului organism cititi capitolul 4 cartea  GRATUITA Dr. Kelley (click aici) .

Cititi mai multe optiuni de detoxifierea ale ficatului in special la rubrica importanta detoxifierii cancer (click aici)  si din cartea mea, inclusiv metodele Dr Gerson, Dr Hulda Clark, Jon Barron, etc.

 

ATENTIE:

CLISMELE DE CAFEA NU se folosesc NICIODATA in CHIMIOTERAPIE.POATE FI FATAL(datorita toxicitatii chimio).Chimioterapia nu face nimic pentru prevenirea si nici pentru stoparea casexiei.

 

Daca va plac cele de aici, apasati va rog, pe imiPLACE(CLICK AICI), Ffollow(CLICK AICI) .

Asa puteti arata si dumenavasotra ca apreciati efortul depus de mine!

 

RECOMAND SA APASATI PE BUTONUL DE MAI JOS(introduceti si adresa mail):

Introdu adresa de email pentru a te abona la acest blog și vei primi notificări prin email când vor fi publicate articole noi.

(nu uitati sa apasati pe buton!)

Veti primi GRATUIT, direct pe mail orice e nou pe acest site.

 

Multa sanatate!

Cristian

Acum as vrea sa aud si de la dvs.: Ati folosit clisme de cafea pina acum? Ce efecte ati observat asupra sanatatii dvs.

 

CONSIDERATI UTILE CELE DE AICI? 

SPUNETI SI ALTORA! ( sunt butoane sub aceasta pagina precum si in DREAPTA SUS!). 
Craig Stellpflug  http://www.healingpathwayscancerclinic.com/Surse:

Controlul irosirii hepatice in cancer http://www.sciencedaily.com
Charlotte Gerson, MW (2001). Terapia Gerson: program nutritional uimitor pentru cancer si alte boli.
http://www.realhealthtalk.coi

21 de gânduri despre „Clisme de cafea in CASEXIE pentru a ajuta controlul pierderii in greutate

  1. Am facut anul trecut clisma cu cafea dar am intrerupt-o deoarece am citit pe net ca trebuie preparata solutia de cafea doar cu apa distilata, iar eu foloseam apa filtrata de la robinet.Intrebarea e daca as putea folosi aceeasi apa filtrata fiarta si apoi racita sau risc ca apa sa aiba si impuritati,nefiind distilata.Astept un raspuns si va multumesc.

    • Cititi apitolul 4 din cartea Dr Kelley- ONE ANSWER TO CANCER. http://drkelley.com

      Daa nu spune exat acolo am sa ma interesez si in alte parti.

      Totusi, sper ca nu sunteti in casexie si daca da, NU va bazati DOAR pe clisme.
      Daca aveti casexie 3 lucruri simultan :
      1. stop creare acid lactic(sulfat)
      2.detoxifiere(inclusiv si implicit si de de acid latic) prin MSM, vitamina C, alge marine, zeoliti , clisme cafea
      3 NUTRITIE

      E mult de spus la fiecare.Daca aveti casexie, ANUNTATI-MA URGENT!

  2. Imi place f. mult cum prezetati fiecare situatie in parte. Sfaturile sunt de mare valoare. Eu sunt diagnosticata cu cancer la san. Am tinut tratament 2 luni cu vitamina B17 si vitamina C. Din pacate tumora a crescut de la 2cm la 8cm. Intradevar vit. C nu a fost naturala ci de sinteza.Durerile sunt mai intense. Am inceput clismele cu cafea. Momentan iau extras din venin de scorpion cu factori de transfer si vitamina B17.. Ar fi multe de spus…

    • regret sa aud despre conditia dvs. In acelasi timp, am spsu clar si am sa repet : tratarea cancerului nu se face cu suplimente>cele mai puternice tratamente au la baza stinta solida si nu sunt extracte si suplimente. Daca la astfel de tratamente puternice doriti sa adaugati si suplimente precum cele mentionate(vit B17 sau extract venin), in regula.Insa doar cu acestea mentionate de dvs sunt slabe sanse.
      Omorarea cancerului nu este nici pe departe singurul lucru care trebuie facut.
      Am scris atat la rubrica „ce trebuie sa faca un tratament complet de cancer ” cat si in carte (mai detaliat), lucrurile pe care trebuie sa le aveti in vedere . Ati citit?
      Daca da, ce ati facut in acest sens?
      Eu va spun intr-ucat sunt multe lucruri ce se pot face , dar prioritatile descrise trebuie urmarite daca dorit si rezultate.
      Numai bine!

  3. Deci de ceva vreme imi fac clisma cu cafea,am 45 de ani si am citit pe net ca e buna pentru detoxifiere,pentru curatirea orgamismului.
    Chestia e ca nu mi-am facut inainte niste analize sa vad cum stau,dar pot spune ca ma simt bine ,in primul rand ma simt mai curat.
    S-a mai intimplat sa-mi mai mearga burta si cu o clisma scapam rapid .
    Am mai citit ca tranzitul intestinal ,nu stiu daca zic bine , se face cam in 24 – 72 de ore ,insa la mine se face cred mai rapid ,poate pentru ca maninc putin ,dimineata putin 3-4 feli de salam cu o rosie un pic de branza ,iar prinzul e cam o cina pe la ora 6 ,o supa de legume si o tocana tot cu legume si poate ceva de la pui ,un piept sau o pulpa .
    Am redus carnea foarte mult zic eu cel putin in timpul saptamani in week-end mai pisc un mic un gratar o bere .Am avut 92 de kg si acum am intre 86 – 87.5 kg chiar daca mai scap ceva in plus.
    Clisma cu cafea am combinat-o si cu musetel a fost o perioada cand o faceam zilnic dupa terminarea lucrului pentru ca dimineata nu pot face numai sambata si o fac in baie .
    Folosesc numai apa de izvor la care i se fac si analize pentru ca multa lume se alimenteaza de la acel izvor o beau de 20 de ani si e buna ,iar pt clisma folosesc 1.5 litri cu 4 lg de cafea ,sa fie mai tare.

    • cu toata stima, pe de o parte. degeaba faceti clisma daca ve-ti continua sa va intoxicati prin cealalta parte.Este ca si cum unul spal masina in timp ce altul aruca cu praf

  4. Buna seara, as dori sa va relatez cateva momente din viata mea, …din pacate am aflat acum cateva zile, ca tatal meu(53 ani) a facut o tumoare la unul dintre rinichi,( noi de fapt l-am trimis la medic, ca el mereu spunea ca are diabet si noi nu il credeam, din cauza aceea el nu vrea sa manance tot ceea ce eu si mama gateam, el nu are voie paine alba, el nu are voie carne foarte grasa, doar pui, il intrebam mereu ca nu ii este pofta cand ne vede pe noi mancand, el ne zicea ca ar putea manca cat zece persoane, dar nu vrea ca sa dezvolte gradul de diabet) Cand am aflat despre tumoare , am ramas socati cu totii, pentru ca nu se plange de niciun fel de dureri, nu are niciun fel de simptome, are o viata foarte activa, in fiecare zi merge la fuga, daca nu fuge se plimba pe un traseu pe care il stim este de 4 km …un om bolnav nu ar putea sa mearga, daramite ca sa fuga . Pe urma acum vineri a fost la un CT, trimis de medicul de familie, l-a facut , si i-au zis ca tumoarea este mare 233 mm circumstanta , si este de mult timp deja, cum de nu am observat schimbariile, dar ce schimbari sa observam decat faptul ca el facea dieta fara grasimi si zaharuri pentru diabet si pe baza aceea a slabit, cand el este foarte in putere, se lupta cu fratele meu de 19 ani si se tine foarte bine ….chiar nu inteleg din ce putea sa dezvolte acel cancer, nu fumeaza , nici nu a fumat, nici nu bea!….Suntem stabiliti in Germania , dar totusi nu imi vine sa am incredere in medici, am o frica, sunt speriata, dar vreau sa ma gandesc ca totul va fi in regula! Ne-au spus ca trebuie neaparat operat , si trebuie extirpat intregul rinichi, au spus ca nu s-a extins ca e doar acolo pe rinichi , adica ca este un fel de tumoare care stagneaza nu se exterioreaza, dar din pacate au zis ca i-a aparut pe plaman , citez medicul” o metastaza de 1 cm”..si s-a vazut o schimbare la ficat, dar nu a putut sa precizeze mai multe…si dupa operatie v-a trebui sa faca tratament cu citostatice pentru acel 1 cm la plamani…cum oare este posibil ca sa fie metastaza daca zicea ca cel de la rinichi stagneaza nu s-a extins?!? nu pot sa inteleg , probabil ca sunt de la tara, sau ma rog nu am atat de multe studii precum un medic, dar totusi sunt anumite chestii care nici macar nu se aseamana cu situatia noastra deloc!…Am citit ca persoana suferinda de cancer are urina de culoare ruginoasa sau rosiatica, adica cu continut de sange, la tata nu exista asa ceva , are tuse seci, poate cu flegma si sange,nici vorba, are o umflatura undeva in spate la nivel cu rinichi, nu este asa ceva, are dureri sau a avut in trecut probleme cu rinichii , nu…are stari de ameteli sau stari de voma, lipsa de apetit sau sa nu manance, nici asta , mananca numai salate, orez cu tot felul de verdeturi si legume, fructe de orice fel, lamai etc.pentru diabet ….Eu sincer nu as vrea ca sa se opereze, sau sa faca tratament cu citostatice….si dupa aceea sa zica ca a fost oa eroare medicala…pentru ca in luna mai, mama mea se plangea cu dureri la apendic, am fost cu ea la analize, au si internat-o in spital, cu diagnostic apendicita, au operat-o, iar dupa ce au operat-o , au spus ca defapt nu era inflamat apendicul, doar ca i-au gasit sub uter o infectie, avea un fel de lichid acolo…dar in rest nu avea nimic, a fost operata pe degeaba, putem sa zicem, Slava Domnului am trecut cu bine peste, si sper sa trecem si peste asta cu bine, doar ca imi este frica ca il voi lasa pe taticul pe mana medicilor, si ii vor face mai mult rau decat bine, sau ca vor face greseala, si de fapt el sa nu aibe nimic. Am citit pe mai multe site-uri cura cu lamaie si cu bicarbonat. Eu sper din tot sufletul sa dea roade. Va rog frumos daca aveti timp si puteti sa imi raspundeti si sa imi spuneti parerea D’vs , voi astepta cu nerabdare raspuns de la dumneavoastra. Nu vreau sub nicio forma sa imi pierd parintii, asa ca voi face tot ce imi sta in putiinta sa ii pot ajuta! Va multumesc anticipat! O seara placuta! Sa auzim numai de bine!

    • in regula- am inteles situatia dvs si regret sa aud.

      Faptul ca tatal dvs nu prezinta simptome nu inseamna neaparat ca nu e posibil sa aiba ce au spsu medicii.
      In acelasi timp, primul lucru pe care il puteti face este sa MAI CERETI UN DIAGNOSTIC, IN ALTA PARTE!

      Daca vi se confirma cele spuse, atunci putem discuta mai departe. (putem si acum dar daca nu are nimic, cum spuneti dvs- eu sic sa mai cereti un diagnostic, in ALTA parte- alti medici)!

    • Draga Ana Maria, sper din tot sufletul ca ttal tau sa aibe defapt ceea ce a avut tatal meu, un oncocitom, adica o tomora benigna. Si noi am fost ingoziti de vestea unei tomori la rinichi, si am decis impreuna sa fie extirpat rinichiul fara a face o analiza in pealabil pentru a se stabili natrura tumorii. Nu prezenta niciun simptom suspect referitor la urina, durere sau stare de slabiciune. Abia dupa operatia care a decurs foarte bine s:a constatat ca nu era de natura canceroasa. Tata a trait inca 8 ani si a decedat in ruma unui atac cerebral. Va urez intregii familii sanatate si bucurii.

      • Buna ziua doamna Nechita, va multumesc in primul rand ca ati oferit din timpul dvs , pentru a-mi raspunde. Intr-adevar multumim Domnului, nu a fost tumoare maligna, avand in vedere faptul ca a fost atat de mare. Imi pare rau despre tatal dumneavoastra, D-zeu sa il odihneasca in pace. Dupa ce a fost diagnosticat tatal meu, automat la 3 saptamani l-au si programat pentru operatie, Intre timp noi, eu si fratele meu, am stat si am petrecut foarte mult timp in a cauta solutii, tratamente naturiste care ar putea sa amelioreze sau sa ajute la vindecarea cancerului. In urma multor cautari si telefoane date la tot felul de clinici, persoane care se ocupau cu prelucrarea mierei de albina sau tratamente pe baza de plante, am ajuns la concluzia ca aproape niciunul dintre tratamente nu ar mai face fata, la gradul inaintat al bolii, dar totusi nu am renuntat si am facut tot felul de cure cu plante medicinale, printre care si acela cu coaja de lamaie si bicarbonat. Nu stim concret daca a avut sau nu un efect asupra tumorii, dar sunt foarte bucuroasa sa va spun faptul ca a trecut cu bine peste operatie, i-a fost extirpat intregul rinichi si tot ce era in jurul rinichiului. Dupa 2 saptamani de nerabdare si asteptari, am primit in sfarsit rezultatul de la Histopatologie, spre fericirea noastra, rezultatul a fost bun, tumoarea a fost una benigna, si ceea ce se vazuse la plaman, ar putea fi doar o urma, sau eventual o pungulita cu apa, dar trebuie supravegheata si urmarita o data la 6 luni. Tata dupa 2 saptamani mergea din nou la plimbare, fara a simti oboseala. Sunt foarte fericita stiind acum ca nu are nimic, si ca si-a revenit total, tiinand cont ca la vremea aceea eram stresata, ca si cum nu as fi avut picioare si maini, ca nu puteam face nimic, dar eram mereu cu gandul optimist si ma rugam ca totul sa fie bine.
        Sfatuiesc pe toti cei care se afla in astfel de situatii sa gandeasca optimist, pe mine m-a ajutat destul de mult in situatia respectiva, si am avut puterea sa ii intaresc, cel putin cu vorbele, pe toti membrii familiei mele! Va multumesc inca o data si va doresc multa sanatate si fericire intregii familii, sa auzim numai de bine!

      • buna ziua.Da ,asa este .OPTIMISMUL si INCREDERA IN FORTELE PRORPRII si in DUMNEZEU(NU intr-o religie anume) ajuta foarte mult;sunt pe PRIMUL LOC in lista PRIORITATILOR.
        APOI, trebuei sa imi fac datoria morala sa va spun ca NU ati scapat.Faptul ca tumoarea nu era maligna sau ca a fost extirpata NU rezolva problema de fond a cancerului, asa cum NICI o cura din cele mentionate de dvs si NCI UN MEDICAMENT, SUPLIMENT NATUR sau tratament individual NU va rezolva problema cancerului , care este o problema SISTEMICA care apare NUMAI intr-un organism a carui imunitate este joasa si aciditatea celulara este crescuta. Trebuie sa cititi cu atentie cauzele cancerului sa intelegeti problema si sa intelegeti ca daca vreti sa fiti siguri ca nu veti avea probleme trebuie SCHIMABARI IN INTREG STILUL DE VIATA..Eu imi fac datoria morala si va spun. Daca veti ramane ignoranti va veti trezi cu surprize si recidive pe care nu stiu daca le veti putea rezolva.Daca ceea ce v-am spus rezoneaza cu dvs, sa imi spuneti si am sa va spun ce inseamana schimbari in intreg stilul de viata, DUPA CE CITITI CAUZELE CANCERULUI:

        https://tratamenteanticancer.wordpress.com/cauze-cancer-demonstrate-adevarate-primar-secundar/!

  5. buna seara va scriu din barcelona am o situatie destul de neplacuta in anul 2009 la un control rutinario adica dr digestiv ma trimis sami fac un T.A.C si diagnosticul a fost ADENOMA PE GLANGULA SUPRA RENAL DREAPTA nu aveam nici habar ce e si nici astazi ca suntem in 2013 nu stiu prea bine ce e am fost trimis la specialist endrocrinolog si in fie care an imi face analizele urina singe si saliva habar nam ceor mai face cu mine dardupa ce mi sa descoperit aceasta adenoma la 3 luni am inceput sa ma balonez f tare si mi sa facut un ECO si aici alta surpriza diagnostic USOARA HEPATITA si merg la medicul digestiv sil intreb ce e aia usoara hepatita si el mia spus asa nuti face probleme ca toti avem cite un pic de grasime pe ficat si cum dr nu ia dat importanta asa de mare cu atit eu ca nu sunt medic dar au trecut ani si din nou am facut un ECO si aici mi sa spus ca e usoara hepatita ci nu ca sa agravat situatia numi amintesc acuma exact ultimul diagnostic de la ficat dar inorce caz lucrurile sau complicat dorinta mea este si va rog din toata inima sami raspundeti la citeva intrebari care cred ca pentru mine sunt fundamentale 1Dece inainte sa fac scaun sau dupa aceia imi vine o gelatina sau grasime dar foarte fin abia o simnt si asta de vreo 3 ani. 2 Dece ma ia niste arsuri insuportabile la spate in zona umerilor partea de sus a spatelui adica sa fiu mai precis de la git in jos cam pina in zona plaminilor asa ceva nu am patit in viiata mea dar repet nu se poate suporta asa de puternica e arsura toate vin de la adenoma sau vin de la fica aici degeaba intreb ca sunt fara raspuns va mutumesc f frumos si astept raspunsul cu multa nerabdare .Mentionez ca nu beau si nici nu fumez nu beau nici cel putin o ligurita de bere ca nu e mult dar nici aia nu o beau nu mia placut niciodata alcolul si am 55 de ani va multumesc

  6. Buna ziua!
    Am citit cu interes noutatile cu care ne tineti la curent intotdeauna. Cu permisiunea dvs. as dori sa va cunosc parerea in legatura cu terapia cu apa distilata (post negru cu apa distilata) a lui Valeriu Popa, si , deasemenea recomandarile acestuia pentru „boli grave 1”. Pe perioada acestei terapii este obligatorie efectuarea clismelor zilnice.

    • buna ziua. am scris foarte clar: NU opfer pareri si sfaturi etc.
      Totusi, petnr uca psotul cu apa distilata este un lucru EXTREM DE PERICULOS(pentru ca DEMINERALIZEAZA organismul) , numai pun ca OPSOTUL NEGRU in cancer este CEA MAI MARE PROSTIE- de aia MOR oamenii care urmeaza cura Breuss
      https://tratamenteanticancer.wordpress.com/2013/05/02/terapia-rudolf-breuss/

      dar tot nu se invata minte. Si am scris si REPETAT aceste lucruri si pe site si in carte.
      Daca vreti detox sa aveti o dieta curata, BOGATA in aliente CURATE, ECOLOGICE, NEiradiate,NE modificate genetic, apa si pura si alcalina(de exemplu( http://water-ionizers.info )

      Acum dvs faceti cum doriti insa eu v-am spus, NU numai ca nu exista nici iun studiu care sa sustina faptul ca organismul va scapa de tumoare prin post, ba din contra, in realitate, ceulele de cancer MOR ULTIMELE. Organismul intra in casexie si va digera TOT CE ARE RESURSA, inclusiv muschi, grasimi ,etc. .

  7. Pingback: AVERTISMENTE URGENTE | TRATAMENTE CANCER EFICIENTE, NON - toxice

  8. Multumim pentru informatii.Am folosit clisma cu cafea timp de doi ani de zile.Sunt rezultate extraordinare,m-am simtit foarte bine .In prezent nu folosesc decat foarte rar cate o clisma mai mult diluata deoarece am dureri de rinichi dupa clisma .Poate fi aceasta cauza?

  9. Pingback: Dieta Budwig bolnavi cancer avansat/slabiti | TRATAMENTE CANCER EFICIENTE, NON - toxice

Exprimati-va pararea!

Acest site folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.